Wonderful World

Ook ik heb deze gehad en het was gewoon een topper.
Normaal geef ik niet zoveel uit aan een 500 grammer maar voor deze heb ik een uitzondering gemaakt en heb er geen spijt van.
Grote mines in de mooiste kleuren, grote brede boeketten en een mooie finale.

Wat een geweld zeg, dacht bijna even dat ik naar een illegale pot zat te kijken.
's kijken of ik deze volgend jaar te pakken kan krijgen.

Ook weer een filmpje van de versie zonder z-shape finale. Hopelijk is dit eenmalig en brengen ze die weer terug, want met z-shape finale vond ik hem echt veel beter... Of misschien het laatste salvo andere effecten geven kan ook, maar zo vind ik hem toch iets tegenvallen.

Kan Arjan hier iets over zeggen?

Verrek, die z-shape finale is inderdaad verdwenen in sommige gevallen! Klinkt misschien suf, maar met i-shape finale vind ik 'm niet meer mooi genoeg voor z'n geld. Die met rode blinkers gevulde lucht maakte 'm juist perfect af... Moet denk ik toch ook aan de tubes te zien zijn hoe de finale zal gaan? En anders zal productiejaar uitsluitsel geven?

Ik had er in ieder geval 2, een met rood papier bovenop en een met zwart papier bovenop. Rood was met z-shape finale en zwart (zoals op foto van Yoshimitsu) zonder z-shape finale...

In mijn beleving werd de hele lucht (en straat) gevuld met boeketten (en mines), mijn straatbeleving komt dan ook niet overeen met het filmpje van thecrow.

het straatfilmpje van thecrow staat niet in vergelijking hoe ik deze pot heb aanschouwd.
een heerlijke pot met dikke mines en mooie effecten en vooral luchtvullend
persoonlijk had ik aleen het gouden salvo aan het einde gezien ipv aan het begin, maar nietaltemin een topper van een pot

Ik zit dit jaar weer erg te twijfelen om deze cake aan te schaffen.
Hij komt op de meeste films erg goed over alleen bij die van TheCrow heb ik toch mijn twijfels, ik vind de prijs al erg hoog, en dan verwacht ik meer dan dat.

Ik zit dit jaar weer erg te twijfelen om deze cake aan te schaffen.
Hij komt op de meeste films erg goed over alleen bij die van TheCrow heb ik toch mijn twijfels, ik vind de prijs al erg hoog, en dan verwacht ik meer dan dat.

Dat is dus een filmpje van de nieuwe versie, met zwart papier bovenop, kleinere boeketten en zonder Z-shape finale... Als je er dus een koopt let er dan op dat je er eentje krijgt met dof en rood papier bovenop (moeten ze nog wel oude voorraad verkopen, dus nieuwe Zena (Vuurwerktotaal) dealers dit jaar zullen de oude sowieso niet verkopen denk ik...).

Maar de oude was echt een geweldige cake, de nieuwe vond ik zelfs met de korting van 40% nog ietwat tegenvallen (mines waren nog wel redelijk in orde!) :bye:

1x Wonderful World

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een redelijke waaier, maar niet de beste prijs/kwaliteit verhouding. Deze waaier is redelijk snel voorbij en de boeketten hebben een relatief kleine uitwerking.

Back
Bovenaan