Wonderful Heaven

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC 136
Artikelnaam: Wonderful Heaven
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 327,8 gram
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: 18s paarse en groene boeketten 18s rode en witte boeketten 17s zilver palm boeket met crackling 17s blauw en gouden boeketten
Tijdsduur: 64 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: 34,95 -

Demo 2016:

Bijlagen

• prodDC1362 Wonderful Heaven.png
    prodDC1362 Wonderful Heaven.png
    313,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Vulcan zal de labels van Diamond Premium Series gaan updaten en het eerste voorbeeld die wij hebben ontvangen is van de Wonderful Heaven;

wonderful_heaven_2016.png

Gewoon terug naar de oude labels uit de jaren 90. Toen dacht je nog dat wat er op het plaatje stond ook echt uit net betreffende potje kwam haha.

Vulcan zal de labels van Diamond Premium Series gaan updaten en het eerste voorbeeld die wij hebben ontvangen is van de Wonderful Heaven;

[/QUOTE]

Oei dit ziet er echt niet uit. Vraag me af wanneer Vulcan weer de juiste weg omhoog gaat vinden want het wil de afgelopen jaren echt niet lukken om een goede uitstraling en kwaliteit op de markt te brengen lijkt het wel..

Tja ik weet het niet, wat als je een hele collectie in dit soort labels naast elkaar hebt staan?
Royal had/heeft toen ook een blauwe lijn, de fu collection. Op zich zag dat er prima uit. Als je slechts een paar cakes hebt, dan weet ik het zo net nog niet....dan valt het niet of nauwelijks op...

Back
Bovenaan