Wolff weer het beste vuurwerk.

moontan

VWC lid
Voor het derde opeenvolgende jaar: Wolff weer het beste vuurwerk.

7-12-2010. Twello. Welke importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk van 2010. Wolff is met onder andere DYNASTY vuurwerk voor het derde opeenvolgende jaar uitgeroepen tot importeur met het beste vuurwerk van Nederland. Het is uniek dat de vuurwerkliefhebbers van Nederland hier nu voor de derde achtereenvolgende keer op stemmen.

Bij het forum van Freakpyromaniacs haalt Wolff een score van ruim 47% van de kiezers op de vraag: Welke Importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk van 2010? Op de vraag wie het beste budget vuurwerk heeft in 2010 haalt Wolff zelfs meer dan 50% van de stemmen. Bij alle deelnemers is ook dit jaar weer Wolff uit Twello de beste importeur. Bij de vuurwerkcrew staat Wolff ook weer op de eerste plaats met 26,73% van de stemmen, gevolgd door Witte Tenten [Marijn] met 21,78%. Ook bij de keuze van beste producten bij Vuurwerk media Groep staan 3 Wolff producten in de top 4. Op de eerste plaats staat de Temple of Stone.

"Op de chatforums van onder andere Freakpyromaniacs, vuurwerkcrew en Vuurwerk Media groep waar de polls staan, zitten louter en alleen vuurwerkliefhebbers/kenners/pyrotechnici etc. dus aan hun bevindingen hecht Wolff heel veel waarde" aldus Jeroen Boerkamp van Wolff Vuurwerk uit Twello. "Het is dus niet zomaar een consumenten onderzoek. Het is de keuze van vuurwerk op waarde. De prijs met de geboden kwaliteit".

Een aantal opmerkingen van de deelnemers bij de polls waren:

•Welke importeur volgens mij het beste vuurwerk van 2010 heeft? Wolff, Wolff en nog eens Wolff. Wolff heeft Lidu, Star, Dynasty enz. enz. Mijn collectie zal dit jaar uit Wolff Vuurwerk bestaan. Ander importeurs hebben ook een goede collectie, maar Wolff springt er met stap en sprong bovenuit.
•Wolff is voor mij al een tijdje onovertroffen, prachtige effecten en bijna altijd goed geprijsd!
•Wolff heeft dit jaar de aankoop van nieuwe lijnen heel goed benut door veel goed spul in verschillende prijsklassen op de markt te brengen. Dit toegevoegd aan wat ze al hadden, houdt hun in de top 3 van mijn lijst en ik vermoed nog altijd bovenaan der totale lijst.
•Ik heb gestemd op Wolff voor de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
•En dan toch even over Low Budget: Dan zou Dynasty van Wolff met de eer gaan strijken. In de lagere prijsklasse hebben ze redelijk wat leuke spullen
•Qua Prijs/Kwaliteit verhouding is Wolff al jaren een topper tussen de importeurs. Met steeds vernieuwende producten met bijpassende prijzen blijft dit ook zo. Vooral in het wat goedkoper vuurwerk segment zitten een aantal toppers, met dit jaar de Wild Wild West en Cape Town die erbij komen, maar ook met de heavy 3, 4, 5 serie, Super 4/16 en de Cake Batlle heb je waar voor je geld. Voor sommige producten betaal je misschien iets meer, maar dan heb je ook zeker wat! Zoals bijvoorbeeld met Panter, Sniper, Las Vegas, Silver Salute heb je gewoon spektakel in huis.
•Ik heb Wolff gestemd. Voornamelijk door pakketten als de Heavy en Super serie en door cakes als Hawaii en Batlle

Top 5 Freakpyromaniacs
1.Wolff: 47,57%
2.BonFireworks: 35,92%
3.Zena: 22,33%
4.Royal Fireworks: 17,48%
5.Witte Tenten Verhuur: 9,71%

http://www.vuurwerktoko.nl/nieuws/i...nvolgende jaar: Wolff weer het beste vuurwerk.

GEfeliciteerd Wolf vuurwerk!
Het is jullie gegunt!
Ik vind het allemaal best ,,,,,,maar niet naast de Schoenen gaan lopen he:wink:

Dat hebben ze vorig jaar ook niet gedaan gelukkig. Dit jaar hebben ze ook weer een groot aantal hele goede cakes ontwikkeld. Dus deze prijs verbaast mij niks, voor mij is Wolff Vuurwerk ook de nummer 1!

Is een bericht van 2 jaar geleden. Dit jaar zullen ze dat denk ik niet worden, veel producten die dit jaar heel slecht presteerde tijdens de jaarwisseling.

Dit jaar gaan ze het niet worden vrees ik, niet heel veel vernieuwends zoals we dat gewend waren (jammer!) en daarbij een aantal producten die gewoon echt (meer) niet goed zijn:

- silver salute
- cruise rockets
- mayday

om er maar een paar te noemen, ook een andere (goedkopere) fabriek dit jaar?

Ik dacht al toen ik dit las, waar is Rubro dan? Wolff zou het dit jaar nog wel een keer kunnen worden, maar ze moeten uitkijken voor de nieuwkomers die wel enorm boven op die chinezen zitten om de kwaliteit op een zo hoog mogelijk niveau te houden. Mijn mening is dat er enkele cakes van Wolff waaronder Battle, Sniper en BlackBox zwaar achteruit zijn gegaan qua kwaliteit. En dat is jammer.

Ik vindt dat Katan een mooi producf heeft, de Katan Thunderking en de Whistle Thunder Queen. Singleshots met een ongeloofelijke knal + Titanium boeket.

Ook nog een hele goede knalcakes de Thunderstruck en de Dutch Thunder, deze liggen dicht bij de Silvef Salute de een zegt harder de ander het zelfde!

Wolff heeft helaas een minpunt bij een product, de nieuwe versie Cruise Rockets doen het soms slecht zie ik, gen 3-trappen of geen crackling voor de rest geen opmerkingen!

Back
Bovenaan