Wolff Cracker

Het zal een mega blunder van Wolf zijn als ze dit pakket zo mooi maken maar de knal/lont zo zielig maken als de rotjes die je afgelopen jaar kon kopen. Als dit niet meer dan 2 euro kost koop ik heel misschien 1 pak.

scheelt je een euroknaller! haha grapje:P

de Wolff Cracker is bewust in een eerder periode gemaakt waardoor de lucht in China nog niet helemaal vochtig is, dus dat de lontjes, papier en alles ook niet vochtig worden. hierdoor krijgt de Wolff cracker een absolute kwaliteit van een rotje dat echt een rotje genoemd mag worden

Klinkt mooi, maar ik heb het eerder gehoord. Bijvoorbeeld bij de Extreme Bang, waar we nota bene zelf (Francois) betrokken waren bij de kwaliteitscontrole. Alles zag er goed uit tot de Chinezen met de uiteindelijke productie begonnen. Toen bleken het toch weer stoepophogers (kleibommen) te zijn. Ik ben dus erg terughoudend. Toegegeven; het product (althans de sample) ziet er goed uit.

Overigens denk ik niet dat ALS dit een kwaliteitscracker is, deze voor minder dan 5 euro in de winkel zal liggen. Kwaliteit kost geld en dat hebben vele liefhebbers er ook voor over.

We zullen geduld moeten hebben tot oudjaar. Ik laat mij uiteraard graag positief verrassen. Wolff heeft ons in het verleden al eens vaker verrast met zeer goede knallers (begin jaren 90), dus ze kunnen het wél.

Cameo

We zullen wel zien wat het wordt, het is nu nog echt koffiedik kijken, maar ik wil alleen maar zeggen verwacht er niet teveel van om een teleurstelling te voorkomen, zoals ook de sub-woofer bijv. een teleurstelling was, althans mijn ervaring ermee en ongetwijfeld ben ik niet de enigste.
Maar goed het zou ook kunnen dat dezen best meevallen en wel goed knallen/snipperen, daar kan ik nu nog niets met 100% zekerheid over zeggen. Ik zou zeggen gewoon kopen (als er een winkel is die ze verkoopt) en proberen maar en dan weet je het. Ik zal ze in iedergeval WEL kopen en proberen, want zo duur zullen ze toch niet zijn denk ik, proberen kan geen kwaad. Baat het niet dan schaadt het niet.
Maar goed wat Cameo in dit topic aanhaalde over de shissings waarvan de hulzen ingesneden waren, die staan mij ook nog goed bij. Ik was toen een jaar of 16 en daar waar ik ze kocht stond er "donderslag extra" ofzo iets op. Ze waren ook een slag groter dan een normale kanonslag en ik verwachtte daar ook een goede knal van, maar die dingen ploften gewoon, een normaal rotje ging vele malen harder.

Is hier de prijs ook al van bekend? Ben benieuwd of het hoger ligt dan de andere kanonslagen.

Hoop op echte 156dB rotjes die lekker snipperen :D (een mensch mag dromen toch?)

Denk niet dat ze te vergelijken zijn met de Subwoofer, want de Wolf Cracker zijn volgens mij 'gewone' rotjes, geen overdreven grote ofzo, die niks harder gaan.

Tsjah dat is alleen nog maar speculeren eigenlijk. Alleen de mensen van Wolff weten dat. Dus het is nog even afwachten. Prijzen zijn bij ons nog niet bekend.

Zou zoals eerder gezegd wel erg gaaf zijn als er weer van die ouderwetse rotjes komen met die lekkere snipperfactor..:D

daar zit wat in want 2,50e s idd niet duur en neem aan dat ze daar voor geen productie draaien

Ja, maar de kans op iets bijzonders als een echt goed snipperende 156dB knaller is zo wel zo ongeveer verkeken... :sad:
Lijkt mij inderdaad ook wel heel onwaarschijnlijk geworden ...
Als ze tussen de 5 en 7 euro hadden gekost had ik het geprobeerd. Nu weet je gewoon welhaast zeker dat er geen werk aan besteed is.

Haha dat ze hier zelfs een film van hebben! :p
Kan er alleen niet echt uit op maken of ze harder gaan of niet.

idd tof dat ze een filmpje leveren van een knaller :) maar iig geen snipper te zien. ik kan ze dus rustig links laten liggen

Juist dat er geen rotzooi achterblijft vind ik positief. Normaal als je een rotje afsteekt blijft de helft liggen. Ik vind het absoluut niet tegenvallen.

LOL dat ze hier een film van hebben, geweldig gewoon. Ik heb geen idee wat snippers zijn maar ik toch echt heel weinig en alleen kleine stukjes papier zien niet groter dan een lont of zo. Ziet er mooi uit zo:D

ik denk dat ik dit jaar zeker een paar slofjes van wil kopen .
ik wil ze eens vergelijken met ander kanonslagen .
en dan niet alleen wat de knal betreft maar ook hoe dik die huls is en of er meer kruit in zit en wat voor kleur het kruit heeft want dat kan een boel uit maken

heb vernomen dat deze kanonslag niet heel veel harder gaat knallen dan de oude vertrouwde shising van wolf.
om dat (volgens de winkelier die mij dit vertelde)
de oude shishing al bijna op de max aantal db licht.
maar tog even met me eigen ooren horen en met me ogen zien:D

Snap niet waarom ze met een duurdere kanonslag komen, deze kosten bij een dealer in de buurt €2,50 terwijl de Shising de helft goedkoper zijn in de voorverkoop.

Back
Bovenaan