Wolf

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
DC085.jpg

Artikelnummer: DC85
Artikelnaam: Wolf
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: 30 schots box die in de lucht uiteenspat in een palm effect met diverse kleureffecten met knal en glitter.
Richtprijs: €47,50
Film 1: Diamond-Collection.eu
Film 2: Demo Avond 2007
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi ding.
Maar ja de prijs he. Schaf liever iets als een Pyro Trio etc aan. Maar dat is mijn voorkeur. Verder denk ik wel dat ding waar voor je geld is. ZIjn natuurlijk zat andere potten met andere effecten en prijzen, maar als je deze afsteekt heb je op zich geen miskoop begaan.

Zeker een mooie cake, effecten zijn mooi en blijven goed hangen, prima kwaliteit dus. Wel vind ik het toch wat eentonig worden, weinig echte kleuren en zie dit dan ook liever wat sneller in een W-shape of Z-shape. Vind het meer een soort van ondersteunend blok, ik mis hier echt de kleur bij, een leuke mine-pot is dus misschien wel aan te raden. Prijs mag van mij wel ietsje goedkoper, maar duur is het niet.

Maarja, misschien dat ie in werkelijkheid echt overweldigend is, op film lijkt het toch altijd net even anders. :wink:

Vooropgesteld: De cake is mooi en het effect prachtig.
Maar Diamond spreekt over diverse kleuren? Waar dan?
En vinden jullie het ook niet een beetje eentonig? 30 x het zelfde effect?
Neen, deze pot is dan niet voor mij bestemd.
Net wat Jupilerfreak zegt: Voor het hetzelfde geld heb je de Pyro trio: 3 potten met wel verschillende effecten.
Maar een ieder zijn smaak.
:cool: :cool:

Je kan eindelijk zien dat Schuurmans zijn blokjes laat maken bij vulcan, top kwaliteit!
En zeer on-diamonds, de prijs is prima :)

De verrassing van het jaar voor mij.

Vooropgesteld: De cake is mooi en het effect prachtig.
Maar Diamond spreekt over diverse kleuren? Waar dan?
En vinden jullie het ook niet een beetje eentonig? 30 x het zelfde effect?
Neen, deze pot is dan niet voor mij bestemd.:cool: :cool:

Als je goed kijkt zie je toch verschillende effecten.

7 x goud
6 x zilver
6 x goud glitter
6 x goud met beetje glitter
Finale van 5 x felle glitter.

Ook ik vond het wat eentonig worden, het effect is wellicht verschillend, maar het blijven een soort willow-achtige effecten, dat is wat wij ermee bedoelen. :wink:

Ehmmm. Heb je het filmpje wel bekeken dan? Want ik zo al snel vijf verschillende effecten.

Ja ja. Zeker. Vindt het ook een pracht cake. Ik hou van willows trouwens. Maar discussie over 5 verschillende effecten en kleuren? Mattenfreak heeft dit zojuist uitgelegd. Ik denk dat we elkaar wel begrijpen nu.

Zijn er nog mensen die dit blok hebben gekocht en hun ervaringen willen delen met ons.
Heb tot op heden nog weinig gehoord over dit blok.
Bij nader inzien vindt ik het blok toch wel de moeite waard.

Zijn er nog mensen die dit blok hebben gekocht en hun ervaringen willen delen met ons.
Heb tot op heden nog weinig gehoord over dit blok.
Bij nader inzien vindt ik het blok toch wel de moeite waard.

Ik heb er ook nog niet echt veel over gehoord, maar wat ik heb gelezen waren wel positieve reacties, vooral over de effecten dat ze lang blijven hangen.

Ik wil toch even op mijn mening terugkomen, ik vond hem wat eentonig, maar ik had voor heel wat meer euri's dit jaar een Savant en die leek in de verste verte niet op hetgeen te zien was bij demo's. Was diep, maar dan ook diep triest en had in dat geval dus liever deze gehad bijvoorbeeld.

Daarbij moet ik wel zeggen dat deze effecten toch wel aardig verwaaid zouden zijn met dat weer van afgelopen O&N ben ik bang. :wink:

Ik heb er ook nog niet echt veel over gehoord, maar wat ik heb gelezen waren wel positieve reacties, vooral over de effecten dat ze lang blijven hangen.

Ik wil toch even op mijn mening terugkomen, ik vond hem wat eentonig, maar ik had voor heel wat meer euri's dit jaar een Savant en die leek in de verste verte niet op hetgeen te zien was bij demo's. Was diep, maar dan ook diep triest en had in dat geval dus liever deze gehad bijvoorbeeld.

Daarbij moet ik wel zeggen dat deze effecten toch wel aardig verwaaid zouden zijn met dat weer van afgelopen O&N ben ik bang. :wink:

OK. Bedankt voor je mening en ook voor je tip over Savant. Hoe is het toch mogelijk vraag je je dan af dat er kwaliteitsverschil is tussen de "demo potten" en de " verkoop-potten"
Wat Wolff betreft: die maakt bij mij toch een grote kans dit jaar.
:bye: :bye:

OK. Bedankt voor je mening en ook voor je tip over Savant. Hoe is het toch mogelijk vraag je je dan af dat er kwaliteitsverschil is tussen de "demo potten" en de " verkoop-potten"
Wat Wolff betreft: die maakt bij mij toch een grote kans dit jaar.
:bye: :bye:

Ik geef de Wolf dit jaar ook zeker een kans, afgelopen jaar getwijfeld, maar niet gedaan i.v.m. budget. Dit jaar dus zeker eentje in mijn collectie. :)

Wat de Savant betreft, hij staat op de DVD, maar die zal ook zeker een keer online komen. :wink: Wellicht een productiefoutje, maar het is doodzonde. Maar goed, genoeg weer over de Savant hier. :)

Zelf had ik dit jaar Wolf en was een prima cake alleen vond ik hem toch net wat te lang duren en de effecten waren niet echt groot
Wat ik juist belangrijk vindt bij een willow ,palm en noem maar op

Het kwam daarom niet altijd goed over en ik had der meer van verwacht.
Hij werd inderdaad wel even saai maar opeens kam de finale :devil:
Helaas niet kunnen filmen camera zat vol en kon niet op pc zetten:cry:

Zelf had ik dit jaar Wolf en was een prima cake alleen vond ik hem toch net wat te lang duren en de effecten waren niet echt groot
Wat ik juist belangrijk vindt bij een willow ,palm en noem maar op

Het kwam daarom niet altijd goed over en ik had der meer van verwacht.
Hij werd inderdaad wel even saai maar opeens kam de finale :devil:
Helaas niet kunnen filmen camera zat vol en kon niet op pc zetten:cry:

Baqwa bedankt voor je mening
Denk jij dat het slechte weer een rol heeft gespeeld?
Vind jij dat de kwaliteit in verhouding staat tot de prijs?
Zou jij hem dit jaar weer kopen?

Filmpje van de demo avond van Schuurmans is in de beginpost geplaatst

Zelf vind ik dit een erg mooie cake met toch wel speciale effecten die best goed blijven hangen. Dat mensen hem een beetje ééntonig vinden kan ik begrijpen maar ik vind hem zelf niet ééntonig, er zitten genoeg verschillende effecten in deze cake vind ik.
Voor de prijs die je er voor moet betalen is het ongetwijfeld een goede cake.

er zit 1 effect in deze pot waar ik echt van kan genieten , en ook met de rest van de effecten is niks mis mee .
44,95 brengt mij dan wel aan het twijfelen , maar toch vindt ik dit zeker 'n aanrader .

edit in 2008 : toch komt hij dit jaar in de collectie .

Laatst bewerkt:
Heb hem dit jaar gehad en hij zit er zeker weten volgend jaar weer erbij:)
wat een mooie effecten heeft deze pot!!

Back
Bovenaan