Wolf

Deze pot ook afgestoken, wat een geweldig ding.
Het tempo had van mij wel een tikkie hoger mogen liggen, maar dat maakt verder niet veel uit.
De boeketten zijn niet ''super'' groot, maar wel zeer vol en vooral sierlijk.
Pyrotechnisch zeker één van de beste 500grammers in Nederland.

Deze lijkt erg op de Outbreak (lidu) http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1762. Als deze cakes hetzelfde overkomen dan is de Wolf beter. Deze heeft een eindsalvo, 4 schoten meer en het scheelt maar een knaakje in prijs dus ik begrijp de wat mindere reacties in dit topic niet zo goed terwijl mensen wel weer over de outbreak te spreken zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vind het ook een mooie cake helemaal niet eentonig maar voor mijn budget net iets te hoog. Dus Damianus meschien kunnen we hem samen kopen :p

Deze komt hoe dan ook in mijn collectie. De uitwerkingen van deze cake zijn zeer goed. Voor 50 euro ook nog een prijs die goed te doen is.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, zelden zo overdonderd geweest bij een filmpje. Wat een pracht, wat een toonbeeld van wat je kunt doen met goud, zilver, blink en crackling in 1 cake. De prijs vind ik overkomelijk en binnen mijn €50 grens.
Volgend jaar wordt dit mijn grote aankoop (of Wolff/Dynasty moet weer de show stelen met iets nieuws).

Monsterking's straatfilmpje toont één die doorschiet, deze mistige is een beter voorbeeld hoe hij er boven je hoofd uitziet: prachtig

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ík ben benieuwd of een der crewleden, moontan bv die eerst nog twijfelde, deze al eens gehad hebben. Ik ben nieuwsgierig of de twijfels irl werden weggenomen: is hij echt zo mooi, of zijn de boeketten toch te klein om het geld waar te maken?

Super mooie en grote effecten heeft deze pot een aanrader dit, hopelijk heeft Diamond deze ook dit jaar weer in de collectie!

Vanavond deze cake mogen aanschouwen bij een demo in Nieuwkoop.
Ben totaal geen liefhebber van Schuurmans , maar dit is toch wel
een geweldige cake zeg.
Effekten kwamen zelfs tot aan de grond.
Andere toppers : De buffalo , en de Octopus.

Vond hem dit jaar tegenvallen
Mischien kwam het door de wind dat de effecten een beetje verwaaide
Finale was wel weer erg goed
Vond de effecten ook erg veel lijken op cake spider

deze dit jaar weer gehad en ik vond hem weer super! lekker grote effecten en ze bleven bij mij lang hangen.

er zitten idd een aantal effecten in die op de spider lijken maar het zijn toch wel 2 heel verschillende cakes maar allebei zijn ze super!

Wat een tegenvaller. Dit was 1 van toppers van Schuurmans Vuurwerk. Nu niet meer. Teminste, in mijn ogen niet meer. Misshien kwam het door we wind. Misschien had ik gewoon een slechtere meegekregen, maar ik vond hem niet zolas hij was.

Ook toevallig de enigste cake die ik gefilmt had tijdens de jaarwisseling.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wat een tegenvaller. Dit was 1 van toppers van Schuurmans Vuurwerk. Nu niet meer. Teminste, in mijn ogen niet meer. Misshien kwam het door we wind. Misschien had ik gewoon een slechtere meegekregen, maar ik vond hem niet zolas hij was.

Ook toevallig de enigste cake die ik gefilmt had tijdens de jaarwisseling.

movie

bij jouw is hij idd echt heel slecht. bij mij waren de effecten veel groter. ik hoop niet dat dit volgend jaar alleen maar op de markt komt want dan koop ik deze echt niet meer.

Ik sluit me aan bij baal en Ruben.
Ik wou de Wolf al een aantal jaar kopen, maar steeds niet gedaan omdat ik 'm toch vrij duur vond. Dit jaar via een actie met VWC 20% korting kunnen krijgen en dus gekocht.
Nou, hij viel in het niet vergeleken met m'n andere cakes. Deze had kleine boeketten en de burstknal was zacht.

+ YouTube Video

Thanks Yoshimitsu.

Mijn versie was dus niet een tegenvaller. Ze zijn waarschijnlijk allemaal zo als ik dit zie. Sprak vanmiddag een andere jongen die hem ook heeft gehad en die was er ook niet over te spreken. Burstknal hebben ze daar in China er flink op teruggeschroeft wat in mijn ogen echt zonde is. Dit is geen topper meer zoals hij was. Hopelijk dit jaar een verbetering.

Back
Bovenaan