Wodka Blue

Gezien bij de demo in Rijswijk.
Voor mij een van de beste cake,s van Bonfireworks

Pluspunten: Grote boeketten, harde burst en geen crackling
Schitterende brocade,s ondersteund door witte strobes en blauwe sterren.
Supercake voor een goede prijs

Ik heb hem weer mogen aanschouwen in Rijswijk. Hij komt dan ook nu op mijn lijst! De brocade is echt zoals ik hem het liefste zie; groot, met een tintje zilver, en hij hangt ook echt naar beneden. De burst is alweer prima, en het blauw werkt perfect samen met deze cake.
Prijs is onder de euro per schot, en daarom keurig.

Deze stond bij mij als optie op het lijstje maar nu definitief! Prachtige cake!
Jammer dat ie gister net niet helemaal uit de verf kwam doordat er wat wind stond bij de demo, dat is toch altijd iets wat je wilt voorkomen bij brocade's

Nog een filmpje gevonden van deze cake, gisteren geschoten tijdens de demo in Lopik:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De EERSTE HELFT welteverstaan.

Ja, dit ding is echt geweldig! Voor die prijs ook daverende effecten met een harde burst!

Hebbe hebbe hebbe :D!

deze cake de wodka blue kost bij dreamfireworks (fritspen) € 19.00 euro als je voor 13 december besteld...

gr firepower

gewoon schitterend deze wodka blue. wat mag vuurwerk Nederland toch trots zijn op Bonfireworks. prachtige potten qua uitwerkingen ,burst heldere kleuren en qua prijs voor elk budget is er wel wat te koop. super

Deze vind ik erg goed. Ook is dit ongeveer wat ik ervan had verwacht. Deze komt er zeker bij.

Grunn

Ik vond deze prachtig. Er komen er 3 van op de lijst. Eerst 1 schieten, daarna 2 tegelijk. Moet een mooi spektakel worden.

Zojuist gezien, en wat een mooie cake zeg! Vooral het blauw valt op, dat is bijna indigo zo donker en dan nog helder ook. Verheug me er op deze in de straat te zien.

Vanavond voor de 2e keer live gezien, Ik vind dit echt de beste cake qua prijs in de collectie van bonfireworks. De effecten zijn ERG breed, blijven ook erglang hangen. Halen mensen :D!

super cake dit
dit moet je gewoon hebben!
mooi blauw en goud en blijft lekker lang hangen
net live gezien in elst en alles gefilmd
het filmpje komt hopelijk zo snel mogelijk hier te staan.

Vanavond gezien en kan niks anders zeggen dan dat het een TOPPERTJE was kopu kopu kopu mensen haha. Dubbel en dwars zijn geld waard!

Vanavond voor de 2e keer live gezien, Ik vind dit echt de beste cake qua prijs in de collectie van bonfireworks. De effecten zijn ERG breed, blijven ook erglang hangen. Halen mensen :D!

Edit: Dubbelpost? xD

Wat een mooie cake is dat zeg. Vind dit één van de betere cakes van de oriental collectie. De linker cake is de The Wave, maar ik vind de wodka blue echt beduidend mooier:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schitterende cake. Ik heb gister pas Bonfirework ontdekt. Zeer mooie effecten die lang blijven hangen, en de tijdsduur is ook nog eens lang. Ik ga hem zeker kopen.

Back
Bovenaan