WK Darts 2026 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was het weer. Jammer natuurlijk voor GvV, maar Littler b2b is ook wel erg vet natuurlijk! Lekker hoor!

Ik denk dat van Veen beter iemand anders de volgende keer de finale moet laten spelen tegen Littler :d
Hoor graag een suggestie, degenen die er in theorie meer tegen hadden kunnen doen zaten ook aan zijn kant van de bracket. Humphries en Anderson uitgeschakeld dan verdien je gewoon een plek in de finale.

Littler is gewoon ongekend goed, geen enkele darter dit toernooi had het hem moeilijk kunnen maken.

Ontzettend zonde, maar ergens viel dit wel te verwachten van Littler. Met zo'n lange wedstrijd is er gewoon geen beginnen aan. Wat een fenomeen is het, 18 jaar, 3 WK's en je minste resultaat is... runner-up. Bizar.

Knap van Van Veen om in de finale te raken, zeker gezien zijn schema. Iets om trots op te mogen zijn.

En nu, is écht alles van december afgelopen. Pffff 😭

• Luke Littler (ENG, 18)
  • Luke Humphries (ENG, 30)
  • Michael van Gerwen (NED, 36)
  • Gian van Veen (NED, 23)
  • Gerwyn Price (WAL, 40)
  • Jonny Clayton (WAL, 49)
  • Stephen Bunting (ENG, 38)
  • Josh Rock (NIR, 24)
Dit zijn de deelnemers voor de Premier League. Had zelf verwacht dat aspinal erbij zou zitten. Bunting had voor mij niet gehoeven.

• Luke Littler (ENG, 18)
  • Luke Humphries (ENG, 30)
  • Michael van Gerwen (NED, 36)
  • Gian van Veen (NED, 23)
  • Gerwyn Price (WAL, 40)
  • Jonny Clayton (WAL, 49)
  • Stephen Bunting (ENG, 38)
  • Josh Rock (NIR, 24)
Dit zijn de deelnemers voor de Premier League. Had zelf verwacht dat aspinal erbij zou zitten. Bunting had voor mij niet gehoeven.
Grote social media invloed... wel mooi dat er 2 nederlanders bij zitten!

Ik heb gister mn 1e 180 gegooid met de nieuwe pijlen sinds een jaar of 15. Thuis eindelijk weer de mogelijkheid om te gooien 🎯

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan