WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ging weer niet van zelf en nee ik vond het totaal geen mooie pot. Ze gooiden de hele wedstrijd tegen zich zelf en het moest echt uit hun tenen komen om een goede score te gooien.

Deze wedstrijd was helaas niet echt een strijd. Dobey kwam totaal niet opdagen waardoor de noodzaak bij Van Gerwen er niet was om het beste boven te halen. Maar Co Stompé geeft eigenlijk de perfecte analyse: eerste set goed, laatste set goed. Daartussen degelijk, niet bijzonder.

Mocht Littler de finale halen - waar ik wel vanuit ga - moet het beter, maar wellicht geeft het niveau van Littler dan ook meer noodzaak waardoor ze elkaar meenemen in niveau.

Was zeker geen geweldige pot dat klopt maar op de momenten dat t moest stond hij dr wel weer....dus wat dat betreft prima!! ik ben wel benieuwd tot wat hij in staat is met meer tegenstand...

Toch jammer dat dat hele automatisme van MVG al een paar jaar weg is, nu moet hij knokken en kan het in veel wedstrijden alle kanten uit en op je puntje van je stoel zit of het wel goed gaat, terwijl je toen op het puntje van je stoel zat van verbazing hoe makkelijk, goed en mooi het ging.

Ook deze halve finale was helaas teleurstellend. Bunting had die kans op 4-2 moeten verzilveren om er nog iets van te maken, maar helaas. Wordt morgen een mooie pot verwacht ik. Hopelijk kan MvG het scorende power van Littler meegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan