WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat ze inderdaad een regel moeten gaan invoeren dat je binnen zo veel seconden echt moet gaan gooien. Straks zien we volgend jaar iemand die voor elke beurt zijn handen gaat wassen ... :bonk:

Ja, maar dat blijft vrij lastig in te stellen. Wie gaat die tijd bijhouden? Ik vind het meer een taak voor de scheidsrechter om het aan te voelen en in een break even toe te spreken ofzo. Dit tempo is inderdaad echt vreselijk om te zien haha

Dan moet er toch een regel komen, anders heeft die scheidsrechter geen poot om op te staan ;)

Ja, maar hoe ga je dat definieren? Wat is lang? En wie houd die tijd bij, met een stopwatch? Of een zoemer op het podium :p.

Die regel gaat er nooit komen.

Eerste twee sets niet om aan te gluren, maar de volgwnde twee sets waren net van mega hoog niveau van Gilding en Landman

Haha, wat een lange middag was dit joh. Twee partijen waarbij het tempo zeg maar niet al te hoog lag. Wel gelukkig dat Clayton door is. Fijne speler om naar te kijken!

Wel jammer dat Lukeman, één van mijn Scorito spelers, alweer is gaan zitten... pfff

Benieuwd naar van Veen en of zijn opkomst nummer een beetje aanslaat bij het publiek.

Klopt, zorgen dat het publiek meteen achter je gaat staan! Die pokemon gozer gaat iedereen slecht op, zodra je een aantal 180’s gooit! Kom op nou!!!

Zo, lekker om op het bord te komen met een 127. En nu door Van Veen!

Wordt een lastige pot, Pietreczko is een goede speler. Toch één van de meest lastige spelers die getroffen kon worden door de geplaatste spelers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan