WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoe, weer een speler uit m'n Scorito team verdwenen, Schindler.. verrassende uitslag tegen Rydz en ook Smith, wat een verrassing van Nebrida. Besef alleen ff dat die man pas 29 jaar is. Als je 39 zou zeggen, geloof je het ook... 😅

Pfoe, weer een speler uit m'n Scorito team verdwenen, Schindler.. verrassende uitslag tegen Rydz en ook Smith, wat een verrassing van Nebrida. Besef alleen ff dat die man pas 29 jaar is. Als je 39 zou zeggen, geloof je het ook... 😅
Ik ben dr al 11 kwijt ofzo...inclusief Schindler🥴
Allemaal gasten die t nu ineens af laten weten...

Poh, wat een verrassing weer. Anderson met 3-0 eraf tegen de Graaf. Jantje! En weer een speler uit m'n poule...

Van Gerwen bij de laatste 8 sowieso

Nou, Dolan is echt geen gemakkelijke speler. Heeft een belabberd seizoen, maar het tempo ligt erg laag, vaak dodelijk op finishes. Kan wel eens een lastige horde worden.

Zo lekker speelt van Gerwen momenteel niet, maar je weet t nooit met hem. Zie m in ieder geval niet winnen..

Als ik 9 holes loop op de golfbaan doe ik oprecht nog minder practice swings. Zou echt verboden moeten worden als je er zolang over doet.

Als ik 9 holes loop op de golfbaan doe ik oprecht nog minder practice swings. Zou echt verboden moeten worden als je er zolang over doet.
Ik vind dat ze inderdaad een regel moeten gaan invoeren dat je binnen zo veel seconden echt moet gaan gooien. Straks zien we volgend jaar iemand die voor elke beurt zijn handen gaat wassen ... :bonk:

Hier blijf je echt voor thuis :d

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en tekst

De eerste sessie die ik volledig moet missen helaas.
Moet zeggen dat ik onder de indruk was van Dimitri gisteren.
Denk dat hij het grootste obstakel is voor MVG onderweg naar de finale.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan