Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
49 ook wel met gemakPfoe, weer een speler uit m'n Scorito team verdwenen, Schindler.. verrassende uitslag tegen Rydz en ook Smith, wat een verrassing van Nebrida. Besef alleen ff dat die man pas 29 jaar is. Als je 39 zou zeggen, geloof je het ook...![]()
Ik ben dr al 11 kwijt ofzo...inclusief SchindlerPfoe, weer een speler uit m'n Scorito team verdwenen, Schindler.. verrassende uitslag tegen Rydz en ook Smith, wat een verrassing van Nebrida. Besef alleen ff dat die man pas 29 jaar is. Als je 39 zou zeggen, geloof je het ook...![]()
Ik ben er geloof ik 8 kwijt maar nog wel spelers die tegen elkaar moetenIk ben dr al 11 kwijt ofzo...inclusief Schindler
Allemaal gasten die t nu ineens af laten weten...
Handig die ben je dus swso kwijtIk ben er geloof ik 8 kwijt maar nog wel spelers die tegen elkaar moeten![]()
Poeehh t gaat niet best zeg...Nou komop Anderson stuur die zweed naar huis![]()
Van Gerwen bij de laatste 8 sowieso
Inderdaad, dat drooggeilen, uhhh sorry dat droog gooien is zo vreselijk irritantHopen dat Toylo eruit vliegt!! Niet geplaatst wel vervelend..
Ik vind dat ze inderdaad een regel moeten gaan invoeren dat je binnen zo veel seconden echt moet gaan gooien. Straks zien we volgend jaar iemand die voor elke beurt zijn handen gaat wassen ...Als ik 9 holes loop op de golfbaan doe ik oprecht nog minder practice swings. Zou echt verboden moeten worden als je er zolang over doet.