Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Morguh trorri.
Kan er iemand kijken naar mijn scores? Heb ik het wel goed ingevuld vraag ik mij af. Of heb ik het verkeerd gedaangaat nog niet erg lekkah
Haha! Je staat wel zielig achteraan! Balen dat jou spelers nog moeten hahaMorguh trorri.
Kan er iemand kijken naar mijn scores? Heb ik het wel goed ingevuld vraag ik mij af. Of heb ik het verkeerd gedaangaat nog niet erg lekkah
Ooohh nee hoor genoeg niet Nederlanders waar ik harder voor juich dat onze eigen Nederlanders. Maar price zit gewoon in mn allergiehoek en trek ik al vanaf dag 1 bijzonder slecht...Dat vinden Nederlanders altijd als een niet Nederlander een echte winnaar is. Je zal Price niet snel zien lachen als die verliest.. love it! Win or Learn..![]()
Hankey vergeet je! Wat een koning was dat ook! Op YouTube genoeg beelden dat hij het aan de stok kreeg met publiek.. genieten!Toch mis ik echt wel een paar giganten van vroeger, zo als Darryl Fitton, Tony Adams, Baxter, Burnet, O sheah etc... vond de BDO destijds echt geweldig
Ted HankeyToch mis ik echt wel een paar giganten van vroeger, zo als Darryl Fitton, Tony Adams, Baxter, Burnet, O sheah etc... vond de BDO destijds echt geweldig
Andy R.I.P.Ted Hankeybobby george
![]()
Ben benieuwd wat Wright er van gaat bakken dit WK..
Qua styling of qua darten ?Ben benieuwd wat Wright er van gaat bakken dit WK..
Beide...Qua styling of qua darten ?![]()
Heeft toch nog £417,500 bij elkaar gespeeld, kon ik dat maar met darten hahaBeide...
Styling kan ik altijd wel om lachen zo over de top is het...darten van m is eigenlijk ook om te lachen tegenwoordig...
Ik volg de order of merit van de afgelopen 2 jaarGeen idee waar jij de info vandaan hebt maar Peter heeft al € 7.207.00 bij elkaar gegooid hoor
Morguh trorri.
Heeft een heel slecht jaar gehad, maar teert op de order of merit nog op een aardig 2023.