WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morguh trorri.
Kan er iemand kijken naar mijn scores? Heb ik het wel goed ingevuld vraag ik mij af. Of heb ik het verkeerd gedaan ✌️🤷 gaat nog niet erg lekkah

Toch mis ik echt wel een paar giganten van vroeger, zo als Darryl Fitton, Tony Adams, Baxter, Burnet, O sheah etc... vond de BDO destijds echt geweldig

Dat vinden Nederlanders altijd als een niet Nederlander een echte winnaar is. Je zal Price niet snel zien lachen als die verliest.. love it! Win or Learn.. 🤣
Ooohh nee hoor genoeg niet Nederlanders waar ik harder voor juich dat onze eigen Nederlanders. Maar price zit gewoon in mn allergiehoek en trek ik al vanaf dag 1 bijzonder slecht...😅

Morguh trorri.
Kan er iemand kijken naar mijn scores? Heb ik het wel goed ingevuld vraag ik mij af. Of heb ik het verkeerd gedaan ✌️🤷 gaat nog niet erg lekkah

Haha, ik heb ook al 10 hele punten! Maar de meesten van mijn voorspelling moeten nog in actie komen. Hopelijk pakken we daar wat punten mee :D

Mooi om alles hier een beetje bij te houden via jullie, helaas zelf nog niets kunnen kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan