WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier ook. alleen moet die toch echt wel wat aan zijn spel gaan doen. want het zag er vooral in het begint niet heel soepel uit.

Ik had volgens mij die Belg als captain.. die was vroeger best goed toch? Die kan er helemaal niks meer van joh!

Ik heb alleen de eerste 2 sets gezien maar scorend ging hij best aardig. Genekt op de dubbels? Of ging het scorend ook slechter?

Ik heb alleen de eerste 2 sets gezien maar scorend ging hij best aardig. Genekt op de dubbels? Of ging het scorend ook slechter?

Met name de dubbels liepen niet. En zoals altijd bij Huybrechgs gaat hij dan een wedstrijd tegen zichzelf gooien en wordt hij slordig op de tripples. Op zich jammer, want een goeie Huybrechts is echt een matchplayer! Veel beter dan die Barry met zijn hangende pijlen. Die stijl is zó lelijk.

Met name de dubbels liepen niet. En zoals altijd bij Huybrechgs gaat hij dan een wedstrijd tegen zichzelf gooien en wordt hij slordig op de tripples. Op zich jammer, want een goeie Huybrechts is echt een matchplayer! Veel beter dan die Barry met zijn hangende pijlen. Die stijl is zó lelijk.

Dat van die hangende pijlen hebben ze zelfs nog helemaal uitgelegd op de televisie.. haha..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan