MikosjePyro
VWC lid
Zo, de eerste kleine verrassing is er al, Keane Barry die van Huybrechts wint. Dat hadden er niet heel veel voorspeld gok ik zomaar. Ik in ieder geval niet![]()
Haha ik gelukkig wel, toch wat puntjes binnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo, de eerste kleine verrassing is er al, Keane Barry die van Huybrechts wint. Dat hadden er niet heel veel voorspeld gok ik zomaar. Ik in ieder geval niet![]()
Vroeger wel inderdaad nu niet meerIk had volgens mij die Belg als captain.. die was vroeger best goed toch? Die kan er helemaal niks meer van joh!
Kwam ik dus een dag te laat achter.. zag al in de voorbeschouwing zijn ranks van de afgelopen 10 jaren.. toen zag ik de bui al hangen.Vroeger wel inderdaad nu niet meer![]()
Ik heb alleen de eerste 2 sets gezien maar scorend ging hij best aardig. Genekt op de dubbels? Of ging het scorend ook slechter?
Met name de dubbels liepen niet. En zoals altijd bij Huybrechgs gaat hij dan een wedstrijd tegen zichzelf gooien en wordt hij slordig op de tripples. Op zich jammer, want een goeie Huybrechts is echt een matchplayer! Veel beter dan die Barry met zijn hangende pijlen. Die stijl is zó lelijk.
Dat kun je wel stellen...loopt voor geen meter manDie plaisier mag wel een beetje gas gaan geven nu.
Ik had t andersom dus ik ben blij!!Lullig dit, zo gehoopt op punten voor azemoto, gaat Wesley het feestje verstieren