bruijntjeluc
VWC lid
zo dan. even met dat partijtje van owen tegen clemens 300 punten gepakt. dat schiet teminste op 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha jij gaat hard ja! Hopelijk pak ik veel punten vandaagow ik zie nu pas dat ik landelijk op plek 2 stadie liijst hou ik nooit echt in de gaten. vanaf nu toch maar eens doen
![]()
![]()
Drama voor Nederlandse darter op WK na verrassend resultaat: 'Hij is in één keer alles kwijt'
Wesley Plaisier werd dinsdagavond uitgeschakeld op het WK darts door Peter Wright, maar kreeg twee dagen daarna nog een giantische tik te verwerken...sportnieuws.nl
Dit is ook wel heel erg zuur!!
Heb erover getwijfeld maar ben toch voor de minder voor de hand liggende namen gegaan in de hoop daarmee te scoren....24% heeft Nijman als captain waaronder ik.
Pijn op de borst en afgevoerd of iig niet in staat om te spelen dat was wat onduidelijk...Iemand die weet waarom White een walkover heeft? Tegenstander kon niet komen?
Pijn op de borst en afgevoerd of iig niet in staat om te spelen dat was wat onduidelijk...