WK Darts 2025 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oohhh ja ik zeg niet dat hij t allemaal geweldig goed gedaan heeft...tis alleen zuur als je het dan alsnog red en iemand waarvan niemand t verwacht had alsnog je feestje komt verzieken😅

Dit is ook wel heel erg zuur!!

Zeker zuur! Natuurlijk wel deels z'n eigen schuld door het WDF toernooi bij te wonen, maar toch. Je wordt nu gebaseerd door iemand die in principe niet voor het WK geplaatst was (Owen), die nog nooit zo ver is gekomen op het WK en met de lelijkste stijl darten. Maarja, that's life hè :p

Vond Owen wel prima gooien, daarnaast ook wel prima om naar te kijken kwa emotie op het podium.

Nou Nijman heeft de mazzel dat Carolissen nauwelijks iets uitgooit. Ik erger mij trouwens verschrikkelijk aan het vertragen van Carolissen. Maar het is toegestaan helaas.

Pijn op de borst en afgevoerd of iig niet in staat om te spelen dat was wat onduidelijk...

De beste man is afgevoerd naar het ziekenhuis met pijn op de borst. Zoals bij alle toernooien gebruikelijk krijg de tegenstander dan een ''bye''.

OT: knappe zege nog van Nijman. Bunting ook erg matig, maar toch een overwinning. Geluk dat Gotthardt die 2e set niet wist te pakken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan