WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Balen dat het gewoon niet meer te zien is zo op tv. Kon altijd erg genieten van het WK. En zo te lezen zijn er al mooie potjes bezig.

Heb ik ook weer gedaan, net als vorig jaar. Inmiddels kan je pas na een maand opzeggen dus ik vermoed dat je er 2 maanden aan vast zit.

Helaas nog niks kunnen zien, maar hopelijk vandaaag de tv maar eens aanslingeren, om de eerste wedstrijden te kijken.

Gisteravond eindelijk weer een écht behoorlijk potje gezien met Anderson. Die zat er direct wel lekker in met 98 gemiddeld.

Benieuwd vanmiddag naar Ricky Evans. Vermakelijke gast altijd, maar de laatste jaren niets noemenswaardigs gepresteerd. En vanavond leuk om Darren Webster weer eens te zien! Kleine sloopkogel.

Ik heb schijnbaar iets gemist? Dit WK zou toch de triple 20 groen zijn vanwege de deal met paddypower?

Vind ik ook triest! Had ook z'n Charme rtl7 deze maand. Eventueel viaplay afsluiten voor een periode van 1 maand?

Ja dat zou kunnen inderdaad, maar niet echt de moeite helaas. Zat even naar mn rooster te kijken kan er heel veel sowieso al niet zien ivm werk, en dan ook verdere december drukte helpt niet mee helaas. Is wat het is.

Die laatste leg van Zonneveld - Webster, foei foei foei. Leek net alsof ik in de keet stond te darten. Zonneveld zal de volgende partij flink moeten verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan