WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik verwacht een eenvoudige zege voor Anderson.
Vanavond ga ik er eens goed voor zitten.
Gisteren enkel Doets vs Smith volledig gezien en een stukje van Doets vs Bunz.
Vandaag gelukkig iets meer. Evans vs Sosing is tot nu toe ook geen spectakelstuk.

Leuke 1e avond gezien gisteren, die Doets, doe kan wel darten hè. De 142 finish van Smith deed hem de das om, maar echt een prima pot gezien.

Vanmiddag was het even inkomen, maar een fijne afsluitende partij gezien met Menzies en Chisnall. Jammer dat Menzies eruit ligt, kleurrijke gozer, maar uiteindelijk heeft Chisnall over 't algemeen wel meer in te brengen verder in het toernooi.

Vanavond Gary Anderson, een echte dark horse dit jaar. Benieuwd naar!

Leuke 1e avond gezien gisteren, die Doets, doe kan wel darten hè. De 142 finish van Smith deed hem de das om, maar echt een prima pot gezien.

Vanmiddag was het even inkomen, maar een fijne afsluitende partij gezien met Menzies en Chisnall. Jammer dat Menzies eruit ligt, kleurrijke gozer, maar uiteindelijk heeft Chisnall over 't algemeen wel meer in te brengen verder in het toernooi.

Vanavond Gary Anderson, een echte dark horse dit jaar. Benieuwd naar!

Anderson ben ik ook heel benieuwd naar, dat word alles of helemaal niets....maar dat hij t nog in zich heeft daarover geen twijfel!!

Gun het Anderson altijd, leuke vent. Was in zijn echt goeie tijd ook echt van wereldklasse

Absoluut!!! Ik vind swso de eerste rondes altijd erg leuk om te zien...er zitten altijd wel weer een paar verrassingen of bijna verrassingen bij die t onverwachts heel goed doen en de gunfactor krijgen vanuit t publiek...

Wat is Rivera een trage en daardoor vervelende speler om te aanschouwen. Neemt elke beurt bijna 20 seconde de tijd voordat ie überhaupt een pijl naar t bord gooit.

Vind dit juist de charme van het WK. Bijzondere vogel die Rivera.
Lekker zijn eigen ding aan het doen schijt aan de rest.
Net ook die 80 die hij wilt uitgooien met tops tops terwijl hij 1 uit 6 is ofzo haha.
Kan niet wachten op whitlock vs anderson.

Wat heb ik genoten van Michael Smith tegen Kevin Doets. Prachtig mooi om de eerste avond mee te beginnen.
Rivera is inderdaad behoorlijk traag, heeft ook niet zo'n behoefte aan om door te lopen naar het bord toe.
Zal me dood ergeren aan zo iemand om tegen te darten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan