WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd weer leuk! Nu extra leuk omdat ik zelf van de week nog competitie heb gegooid tegen Wessel Nijman. Verloren, dat dan weer wel. Maar ook in de huidige competitie doet die het hartstikke goed.

Ik was al bang dat je had gewonnen, Leet. Dan ging de toto toch echt op Beaton :p

Ik heb geen viaplay en ik moet zeggen dat de top 2000 het darten vervangen heeft...
Wel lekker sfeertje altijd met dat publiek

Als het zo door gaat heb je volgend jaar ook geen viaplay meer nodig om darten te kijken.

Ik heb geen viaplay en ik moet zeggen dat de top 2000 het darten vervangen heeft...
Wel lekker sfeertje altijd met dat publiek

Er zijn talloze streams beschikbaar op internet, met het heerlijke Engelse commentaar. Streamen naar je Chrome Cast et voila :D

Vorig jaar werd het door viaplay uitgezonden op viaplay extra, het kanaal wat ze ook gebruiken voor de F1 wedstrijden. Ben benieuwd of ze dat dit jaar weer doen.

Denk zo'n 20 jaren geleden afgereisd naar Frimley Green om daar naar the Lakeside darts te gaan kijken. Bij aankomst bleek dat we in het spelershotel verbleven!

Was een enorm toffe ervaring die ik nooit zal vergeten. Wij zaten in de bar samen met de spelers die aan het ingooien (en drinken) waren. Nog een paar pilsjes met Andy Forham gedronken. Man wat kon die gast zuipen :shocked:

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of het op een open zender te zien is. Ik kijk lang niet alles maar er zitten altijd wel wat leuke partijen bij. Als het op Viaplay te zien is dan houd het voor mij al meteen op.

Ik ben benieuwd of het op een open zender te zien is. Ik kijk lang niet alles maar er zitten altijd wel wat leuke partijen bij. Als het op Viaplay te zien is dan houd het voor mij al meteen op.

Daar ga ik niet vanuit of misschien samenvattingen.
Via hesgoal kan je het straks zo live zien :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan