WK Darts 2024 - powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van het commentaar tijdens die wedstrijden is het best jammer dat het niet meer zomaar te volgen is allemaal.

Ik vraag me ook wel af of het echt allemaal zoveel opleverd. Veel mensen kijken darts omdat het er toevallig op is. Ik denk niet dat er veel mensen voor gaan betalen.

Kan me herinneren dat we de voorgaande jaren meer deelnemers hadden in de poule maar misschien komt dat nog :angel:

Ben ook bezig ok alles in te vullen. Maar je hoeft dus niet uitslagen te voorspellen? Of snap ik er gewoon geen drol van.

Ben ook bezig ok alles in te vullen. Maar je hoeft dus niet uitslagen te voorspellen? Of snap ik er gewoon geen drol van.

Je kiest een aantal spelers uit meerdere categorieën. Elke ronde stel je een captain aan en die zorgt -indien deze wint- voor extra punten. Een laag geclassificeerde speler levert meer punten op als deze wint. Je hoeft inderdaad geen standen in te vullen.

Het is nog maar 2 dagen... dan begint het WK alweer. Echt ontzettend veel zin in. Heb er zelfs vrije dagen voor opgenomen! :handsup:

Afgelopen weekend toch nog een beetje Lakeside gevolgd, was wel weer leuk die sfeer van de zaal te zien daar, lekker Old School. Maar vanaf vrijdag het èchte WK.

Benieuwd naar de vorm van de toppers buiten Humphries om, dat is de te kloppen man lijkt het.

Heel stom want ik kijk eigenlijk nooit darten meer tegenwoordig, maar als het wk er aan komt kan ik opeens niet meer wachten tot dat het begint. Ik heb er zin in!

Heel stom want ik kijk eigenlijk nooit darten meer tegenwoordig, maar als het wk er aan komt kan ik opeens niet meer wachten tot dat het begint. Ik heb er zin in!

omdat het ook nergens op tv is, behalve bij een betaalsite.

Lakeside volg ik niet meer. Dat niveau wat ze daar hebben valt altijd tegen als je de andere hebt gezien

omdat het ook nergens op tv is, behalve bij een betaalsite.

Lakeside volg ik niet meer. Dat niveau wat ze daar hebben valt altijd tegen als je de andere hebt gezien

Ja dat is wel verschrikkelijk. Echt zonde. Nou heb ik wel viaplay maar die zet ik niet zo maar even aan nee. Behalve dus voor het wk. Weet iemand of je de darts ook echt alleen via de app kan kijken of word het ook op het tv kanaal uitgezonden zoals met de f1 op zaterdag en zondag?

Of Viaplay gaat uitzenden via het tv kanaal is onbekend. Volgens de gids knop op m'n afstandsbediening staat er t/m vrijdag nog "zendpauze" op het programma. Vorig jaar was het ook een verassing dat het ineens werd uitgezonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan