WK Darts 2023 - Powered by VWC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Poh, wat een spanning vanmiddag met Dirk zeg. Maakte het wel erg spannend na een geweldige eerste set. Toch goed om te zien dat hij door is, samen met Van Gerwen die gister indruk maakte toch wel de 2 Nederlanders met de hoogste verwachtingen voor mij. Ook verrassend dat Wade eruit is, alhoewel die nooit écht goed is op WK's. Sympathieke Williams door!

Prima pot van Vincent en heerlijk die reactie op Menzies na de overwinning. Ouwe knuffelbeer! :p

Dat was zeker een prima pot! Anderson en Dirk gelukkig ook door. Wade naar huis, dat vind ik dan weer prima.

Vandaag komen er weer 4 nederlanders in actie. :kerst:

Gelukkig Vincent door, heb ik weer wat puntjes te pakken :) helaas niet zoveel kunnen zien gisteren.

helaas al wel een aantal spelers kwijt :(

Zo, gister de laatste dag voor de kerstbreak gezien en toch wel wat leuke potjes gezien weer! De 2 Nederlanders in de middag waren niet opgewassen tegen de tegenstanders helaas. Noppie zoals verwacht wel door!

De laatste pot van gister was ook wel een heerlijke hoor, die Evans, machtig mooie kerel met de opkomst en als het valt, dan ziet het er echt heerlijk uit met zijn snelle worp!

Oei dat ging maar net goed met Clemens had hem ook nog mijn captain gemaakt maar gelukkig toch nog gewonnen

Mooie dag gister gezien met helaas een prima Price die alles van Van Barneveld afstrafte. Williams - Clemens was ook een top pot en als klapstuk natuurlijk Huybrechts die Wright eruit gooide. En natuurlijk Rock in de middag, mijn captain, gewonnen :yes:

Net mooie comeback van De Sousa gezien maar de partij van Noppert... wat onnodig zeg. Prima pot van Soutar, maar meer door het inkakken van Noppers. Zonde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan