Witten (DE) Pyroforum 28 en 29 maart 2014

En toch blijf ik volhouden dat de schietterreinen in 2013 en 2014 niet zoveel van elkaar verschilden hoor! 2012 was wat betreft echt de uitzondering.

Vond je dat echt van 2013? Het schietterrein lag letterlijk tussen 2 bedrijfspanden op een Industrieterrein. Het scheelde nog weinig of er was in 2013 overslag naar het dak van het pand aan de linkerkant geweest, ze liepen er met 2 man bovenop om echte problemen te voorkomen... Alleen zoals je op de foto van 2013 inderdaad kunt zien was er in de directe omgeving geen bebouwing aan de achterzijde van het schietterrein. In Witten ligt er aan de achterkant van het schietterrein een bedrijfspand op respectabele afstand. Just my thought. Wij zijn er in ieder geval gewoon weer bij volgend jaar!!

EDIT: heb nog ff m.b.v. Google Maps de locaties erbij gehaald:

2013
Het publiek stond aan de Zuid-kant van de gemarkeerde schietlocatie. Rechts van de schietlocatie stond in 2013 inmiddels een bedrijfspand/loods die (nog) niet op deze foto staat. We schuilden erachter tegen de koude wind:
Locatie 2013.jpg

2014
Het publiek stond aan de Noordoost-kant van de gemarkeerde schietlocatie:
Locatie 2014.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de Google Maps foto´s. Je ziet idd dat 2013 veel meer open was dan 2014:)
En dan te bedenken dat we in 2012 een heel vliegveld tot onze beschikking kregen...

Bedankt voor de Google Maps foto´s. Je ziet idd dat 2013 veel meer open was dan 2014:)
En dan te bedenken dat we in 2012 een heel vliegveld tot onze beschikking kregen...

Haha, ik wilde laten zien dat de afstand tot de panden juist ongeveer gelijk was. Maar goed.

Tja, good old 2012. Maar toen stonden er ca. 2000 man nog in de file toen de eerste 3 demo's al waren geweest. Het evenement was toen veel te groots opgezet. Wij liefhebbers waren over het algemeen ruim op tijd aanwezig maar vele anderen dus niet. Ook wij hebben toen nog ruim 30min. in de file gestaan om te kunnen parkeren. Ik snap best dat ze het wat kleinschaliger willen dan toen. Maar dan kun je inderdaad nog steeds wel kiezen voor een grote ruime schietlocatie want die staat natuurlijk los van de beurs/presentatie-locatie. Ze moeten alleen de media vooral niet opzoeken want dan staat het zo weer allemaal vol en vast. De organisatoren van het Pyroforum lezen mee hier op VWC, dus wie weet doen ze wat met de opbouwende kritiek. Overigens is men op de Duitse fora een stuk minder kritisch, dus of het helpt...

Ja, 2012 was ik heel ruim op tijd, zoals altijd bij een show:)
Maar idd, was erg druk.
Vooral ook veel van die gasten met hyper kids die anders toch niks te doen hebben daar maar gaan lopen kllieren. Dat was in 2013 een stuk minder, maar dat lag wss aan de kou:)

Ik denk zeker niet dat organisatoren wat doen met deze berichten, zeker niet als men op Duitse fora er makkelijker over denkt...
Baal er gewoon van dat alles steeds kleiner en minder wordt en de regels en wetten uit hun jassen groeien.

Mwah moet zeggen dat dat Italiaanse knalfeest van de afgelopen editie 2014 toch wel een groots plezier was, en mij er in 2015 eigenlijk wel weer bij wil laten zijn :)

Back
Bovenaan