Witten (DE) Pyroforum 28 en 29 maart 2014

Jammer zeg, liep al rond te vragen of je ergens was :p

Ik zal de mooiste showtjes erop zetten.
Al die consu cakes ga ik er niet opzetten maar de profshowtjes waren best te doen.

Ja zeker balen, maar zonder koelvloeistof kom je niet ver :(
Baal er wel een beetje van, ondanks dat het misschien niet de grootste shows zijn, zit er toch aardig wat bij om van te kunnen genieten zo te zien.

Volgend jaar maar weer een poging doen.

@ de vuurwerkjunk, dat viel mij eigenlijk vanmorgen ook pas op bij het terug kijken van de video.

Dit was voor mij de eerste en tevens de laatste keer pyroforum. De multibreaks en een aantal andere mooie bommen maakten een hoop goed maar om nou bijna 2/3 van de tijd naar consumenten vuurwerk te kijken, dan is 3 uur heen en 3 uur terug reizen net is teveel van het goede.

Heb ook nog wat foto's gemaakt en gefilmd.

Lonestar

Pyromondo

Pyrounion

Bavaria Fireworks

1961757_299513160198613_2076571859_o.jpg

1277724_299513276865268_377424157_o.jpg

1836728_299513323531930_1541915491_o.jpg

1978424_299513483531914_468321577_o.jpg

1529820_299513606865235_371904032_o.jpg

1780924_299513640198565_374474397_o.jpg

614957_299513656865230_219682481_o.jpg

1966169_299513676865228_1413104068_o.jpg

Afgaande op de tot nu geposte vids hier, ook op yt van andere, zaten er zeker wel mooie momenten bij.
Maar helemaal eens met MichelWRX!
Waarom deze locatie:shocked:
Eerste keer dat ik ging was perfect, zat ruimte, ook naar de zijkanten van het schietveld.
Tweede jaar was al heel stuk minder ruimte voor publiek, maar nog steeds in een buitengebied.
En nu hier...
Teveel consu spul, te weinig van voorgaande jaren.
Daarom ook jammer van die "friep" bij de dreunen vanwege de gebouwen.

Hoop volgend jaar weer oude/betere locatie.

Wat dat Bavaria laat zien met 30mm single shots, werkelijk indrukwekkend! Okee, je betaald er wat meer voor, maar zou zoiets in een bulkpack in Nederland niet aan kunnen slaan? Misschien ideetje voor de importeurs in Nederland?

Zo zal ook maar eens mijn filmpje posten met me nieuwe cam:wink:

En nog een.

Ik heb iig een leuke avond gehad.
Ben gek op Italiaanse dingen... dus ik heb genoten.

Voor mijn ook de eerste en laatste keer!!
De prof showtjes maakte veel goed tot ik bij mijn auto terug kwam.
Hebben ze van 2 banden de ventielen los gedraaid!!!!!
Maar mede dank zij Jeffreak thuis gekomen!!

Dat meen je niet.
Dat is echt een *** streek.
Gelukkig dat er een oplossing voor handen was.

moet niet gekker worden tjonge jonge,gelukkig dat een mede freak jou geholpen heeft,waar had je de auto staan?

In de eerste straat links na een autoschade bedrijf.
Het was een doodlopende straat,stonden meer Nederlanders.
Maar ik was niet de enigste met lekken banden ook duitsers.

Inmiddels heb ik een aardige lijst met videos van het Pyroforum 2014 naar Youtube geupload. Niet alleen filmpjes van de shows maar ook diverse losse producten zoals deze:

Ik heb van al mijn Pyroforum 2014 filmpjes een afspeellijst gemaakt die je hier vindt: [video]http://www.youtube.com/playlist?list=PLruPvX9qLdlv7VVJPIUpQNOW2kzPqtU9j[/video]

Heb weer ontzettend genoten van de gezelligheid van het pyroforum. Het bewijst wel weer dat het meer is dan alleen maar vuurwerk. Al met al een aantal prachtige producten / shows gezien, volgend jaar ben ik weer van de partij!

Vandaag even flink bezig geweest met het bewerken van mijn geluid, hoop dat ik morgen de eerste films kan uploaden! :D

We had a great time in Witten! Here are some videos from friday, remember (also for those who may dislike the fact that there were some cakeboxes on saturday evening...:p) Pyroforum is a specialized fair for pyrotechnicians and people from the industry! (more than 600 participants from over 12 countries - of course there are F2/F3 and cake-demos!) It's not all salutes and big shows (as much as I love it myself! :wink:)

First of all a trailer with some scenes from the weekend, the WDR (Westdeutscher Rundfunk) did some shots at the venue together with Feuerwerkerei Apel, there is a nice indoor show from Pyrotronix and Theater&Show plus a T1 demo with stage effects - and finally some moving setpieces from Feuerwerkerei Apel & Zündkollektiv. Enjoy!

Greetings!

damn dat zijn mooie foto's! die laatste prachtig die kleuren! mooi gedaan hoor:) die 10e foto is trouwens ook ontzettend gaaf:)

Inmiddels is bekend geworden dat het Pyroforum volgend jaar op dezelfde locatie zal worden gehouden:

ACHTUNG : Das PYROFORUM 2015 findet statt : 27.3. & 28.3.2015 im Saalbau Witten

Aldus een mail van de organisatie.

Inmiddels is bekend geworden dat het Pyroforum volgend jaar op dezelfde locatie zal worden gehouden:

ACHTUNG : Das PYROFORUM 2015 findet statt : 27.3. & 28.3.2015 im Saalbau Witten

Aldus een mail van de organisatie.

Heel erg jammer als dat echt zo is. Weer een show van me favorieten lijstje af dan:sad:
Hier een paar screenshots uit me films van de ruimte die we voorgaande jaren hadden. Nu blijkbaar zo klein dat er weinig groots meer geschoten mag worden...
Pyroforum 2012:
PF1.jpg

Pyroforum 2013:
PF2.jpg

Back
Bovenaan