Witten (DE) Pyroforum 28 en 29 maart 2014

Waarschijnlijk morgen ook eens een kijkje nemen, anderhalf uur rijden is prima te doen.
Zijn er al mede VWC-ers die zich ergens verzamelen op het terrein?

Ik heb gehoord van een insider dat 100% zeker Di Candia ook een demo gaat geven Zaterdag. Spannend. :)

Yes, Di Candia is shooting with their German partner Pyrounion, which is listed somewhere here already. Sadly the caliber on Saturday is limited to 100mm for all companies because there is not enough space at the location and german safety regulations are quite strict, normally the italians wanted to bring up to 400mm, so now they have to stick to the smaller ones, but it should be nice anyways I guess

Pfff, schiet weer lekker op dit.
Die hobby wordt steeds minder met al dat gezeik.

Wisten ze dat 2 weken f maanden geleden nog niet, dat ze te weinig ruimte hebben?

Hoop dat ze er nog wat van maken haha.

Euhm, dat was vorig jaar ook al toch? Hij reageert alleen op de verwachtingen rondom Di Canda omdat die normaal bijna alleen maar dikke shells hebben...

Euhm, dat was vorig jaar ook al toch? Hij reageert alleen op de verwachtingen rondom Di Canda omdat die normaal bijna alleen maar dikke shells hebben...

Hoorde al zoiets ja :p
Ik heb er geen idee van, omdat het mijn eerste keer wordt.

400mm is wel erg overdreven gelijk maar 100mm max is ook wel weer beetje klein :devil:

Zal vast wel mooi worden, hoop ik.

100mm Di Candia meerslagen bommen zijn ook om een harde plasser van te krijgen!
Heerlijk gewoon.
Jammer van het kalieber.
Maar 100mm dichterbij plubliek is ook leuk hoor;)

Twijfelde toch nog, maar uiteindelijk vind ik 500 km retour iets teveel van het goede, zeker ik deze week al 1400 km voor me werk heb gereden...
Iedereen die gaat, veel plezier, ze weten altijd een lekkere show neer te zetten daar:)

De avond begon redelijk lauw maar hoe later het werd, hoe indrukwekkender!!

Hierbij mijn filmpje van de finale, man wat een rammers!!

De komende dagen volgt meer materiaal!!

Was inderdaad maar een beetje een laf gebeuren allemaal.

Er zaten hier en daar wat lekkere bommetjes bij maar om te zeggen volgend jaar weer, nee niet echt.

Die Italiaanse multibreaks maakte een hoop goed, dat dan weer wel.

Ook weer thuis... prima dagje beurs en twee avonden demo erop zitten.
Was weer zeer gezellig..
Prima producten gezien met een leuke finale en flinke salutes.
Twee prima dagen :)

Hier ook veilig thuis.
Leuk en mooi vuurwerk gezien.
Echter heb ik het idee dat het een flink stuk afgezwakt is ten opzichten van voorgaande jaren.

Vooral de salutes vond ik erg lekker.
Italiaanse style maakte heel veel goed.
Heb heerlijk me cam kunnen testen.
De beelden komen nog.

Ik ga nu slapen. Truste

Last minute heb ik toch moeten afhaken (auto pech), maar daardoor wel een ander leuk avondje gehad.
Jammer dat het ietwat tegenviel. De singleshot show ziet er erg leuk uit, wel her en der paar kleine timings net ietwat off?

Last minute heb ik toch moeten afhaken (auto pech), maar daardoor wel een ander leuk avondje gehad.
Jammer dat het ietwat tegenviel. De singleshot show ziet er erg leuk uit, wel her en der paar kleine timings net ietwat off?

Jammer zeg, liep al rond te vragen of je ergens was :p

Ik zal de mooiste showtjes erop zetten.
Al die consu cakes ga ik er niet opzetten maar de profshowtjes waren best te doen.

Dit was het eerste profshowtje.
Kon het allemaal niet zo goed verstaan wie er schoten maar dat zal wel aan ons hebben gelegen :p

Di Candia met de multibreaks waren wel geniaal zeg.
Nog nooit live meegemaakt maar voor 4 inch gaan ze best lekker.
Kan je nagaan als daar een 8 inch bottomshot uit komt haha.

Nog een kort steppershowtje, zou niet weten hoe ik het anders moet noemen.

Ze moeten volgend jaar niet meer op deze locatie doen i.m.o. Ik vond het maar vreemd in ieder geval.
Zoveel ruimte in dat Duitsland en dan gaan ze op een grasveldje in een woonwijk staan.

Geinig dat " i love BF "
in het begin van het laatste "step" filmpje :applause:

Gisterenavond ook geweest,
een aantal mooie kleur combi's gezien,
maar wat andere ook schreven,
de cilinders en het "finale step" showtje maakten een hoop goed deze avond. Volgend jaar een dikke O.V.B. voor mij.

Mee eens, gisteren genoten van 2 fantastische Italiaanse shows.
Wat een shells, wat een kleuren en effecten.
Ook een fantastische peacock waaier gezien in cat 4, geloof van blackboxx.
En een mooie eindshow met hele dikke salutes.
Ik blijf onder de indruk van de mogelijkheden in Duitsland, we stonden er weer bovenop en alles was weer goed georganiseerd.
Tevens zat het weer dit jaar mee, super omstandigheden.
En leuk om te zien hoeveel hollandse freaks er weer waren.
Volgend jaar zeker weer.

Back
Bovenaan