Wintertijd gaat in!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
De klok wordt in de nacht van zaterdag op zondag een uur teruggezet. Om 03.00 uur gaat in de landen van de Europese Unie de wintertijd in. De wintertijd is eigenlijk de gewone tijd en duurt vijf maanden.

Met ingang van zondag zal het eerder licht worden en ook eerder donker zijn. Als de zomertijd ook in de winter zou gelden, dan zou het rond de jaarwisseling pas rond 9 uur 's ochtends licht worden. Op 29 maart 2009 gaat de klok weer een uur vooruit, zomertijd
wintertijd2.gif

Voor vandaag even een belangrijk topic, daarna verwijder ik hem weer... Dat iedereen het even weet dat het morgen een uur eerder donker is! MACHTIG!!!

pff eindelijk . kunnen we eindelijk weer een uurtje langer blijfen liggen .
en hoef ik smorgen ff niet meer in het donker men nest uit

De klok wordt in de nacht van zaterdag op zondag een uur teruggezet. Om 03.00 uur gaat in de landen van de Europese Unie de wintertijd in. De wintertijd is eigenlijk de gewone tijd en duurt vijf maanden.

Met ingang van zondag zal het eerder licht worden en ook eerder donker zijn. Als de zomertijd ook in de winter zou gelden, dan zou het rond de jaarwisseling pas rond 9 uur 's ochtends licht worden. Op 29 maart 2009 gaat de klok weer een uur vooruit, zomertijd

Voor vandaag even een belangrijk topic, daarna verwijder ik hem weer... Dat iedereen het even weet dat het morgen een uur eerder donker is! MACHTIG!!!

Op 29 maart 2010 gaat de zomertijd weer in. Als we de startpost aanhouden gaan we extreem terug in de tijd... :D

Haha nou ik had het ook weer slecht voor elkaar.. Eerst maakte me moeder me uur eerder wakker. Was het half acht. Dus ik weer gaan slapen. Was het ineens half 10! Had al lang op me werk moeten zijn. Dus ja, hehe.. Wintertijd is weer van pas!

Zo te zien moet hier ( op VWC ) de klok ook nog verzet worden, want laatste bericht zou door Ruben om 11.37 zijn gepost, terwijl het nog geen 11 uur is nu :p

Ja bij 2 pc's staat dat het laatste bericht om 12.10 gepost is, ipv 11.10, terwijl de tijd op die computers zelf wel gewoon goed staat.
Maar op mijn laptop staat er wel gewoon 11.10.

Was afgelopen week in Stockholm, lag er op sommige punten al natte sneeuw en was lekker koud (nog wel boven 0 graden) en het werd er vroeg donker.. wat is het hier dan nog warm en vies nat :p
Mijn klokje staat ook een uurtje achteruit, kom ik morgen niet telaat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan