Winter

De kou zet (hopelijk) door :D

http://www.weer.nl/meteo/eps/ensemble-tt6-wageningen.gif

De winterse kou in het weekend krijgt mogelijk vervolg. Eerst dus al (vooral vanaf zondag) in de nacht en ochtend op grote schaal lichte, mogelijk matige vorst. In de middag korte tijd boven nul. Na enige verzachting rond midden volgende week met mogelijk sneeuwval, later volgende week wellicht significant kouder met ook overdag temperaturen onder het vriespunt. De onzekerheid op die termijn is uiteraard nog wel groot.

Goh ik stond al bijna zwembroeken uit te zoeken in de winkel was helemaal vergeten dat we nog in de winterperiode zaten het voelde net als een voorjaarsdag gisteren. Vandaag ook weer even de natuur in gedoken en moet zeggen dat er van een koudere periode nog maar weinig te zien en voelen valt.

Goh ik stond al bijna zwembroeken uit te zoeken in de winkel was helemaal vergeten dat we nog in de winterperiode zaten het voelde net als een voorjaarsdag gisteren. Vandaag ook weer even de natuur in gedoken en moet zeggen dat er van een koudere periode nog maar weinig te zien en voelen valt.

Van de week een flinke wandeling gemaakt en de brem staat al weer in bloei:bonk:
Zag dat in sommige steden de narcissen ook alweer bloeien haha abnormaal inderdaad..

http://www.nu.nl/binnenland/2721133/koude-lucht-oosten-voedt-hoop-natuurijs.html

en deze, geeft weer hoop :D

ensemble-tt6-wageningen.gif

Ooooowww mensen, Wat gaat het toch koud worden!

PLUIM_06260_NWT.png

Als je hier naar kijkt, dan ga je toch watertanden? Ik zal ook hier mijn voorspelling neer zetten: Elfstedentocht voor 14 februari. En zoek allemaal eens op, februari 1956.

Nou er zijn toch steeds meer aanwijzingen dat het lang zal aanhouden :D :D

zaterdag 04 februari tot en met zaterdag 11 februari
Grote kans (90%) op een voortzetting van het droge en koude winterweer. Pas na het volgend weekend toenemende kans op een overgang naar een wisselvalliger en zachter weertype.

Toch leuk dat dit topic na oud en nieuw nog leeft.

Is dit geen blijvertje heren mods?
Dit zou namelijk ook wel eens een prima topic kunnen zijn met het oog op het weer bij shows enz.

Mods? Ideetje?

Toch leuk dat dit topic na oud en nieuw nog leeft.

Is dit geen blijvertje heren mods?
Dit zou namelijk ook wel eens een prima topic kunnen zijn met het oog op het weer bij shows enz.

Mods? Ideetje?

Prima idee, ben vaak ingelogd en hou eea wel bij....:wink:

Het is tenslotte tot eind maart Winter!
Dus kom op verplaats dit toppic dan AUB na Junktalks!!

Ja of gewoon een weer-topic. Wel zo interessant straks ook voor de zomer, we willen wel weten wanneer we lekker naar het strand kunnen enz. Prima idee, toch?

Pas vanaf volgende week woensdag...(niet woensdag as....):)

Prachtig vooruitzicht, heerlijk dit weer :)
Hopelijk morgen nog beetje sneeuw, zodat de vries temperaturen nog hoger zullen uitpakken voordat er ijs op het water ligt!

De schaatsen liggen klaar hoor. Wanneer zal de eerste marathon op natuurijs worden gereden denk jullie?

het lijkt wel kerstmiss vandaag!
echt heerlijk!
Had er stiekem tog op gehoopt..
Beter laat dan nooit! maar nu kan ik den eindelijk een beetje genieten!

Back
Bovenaan