jfoweijo34
VWC lid
leuk winter ja tot januari, hier gaat na de feestdagen al de verlichtingen al weg, jammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is het momenteel te warm voor de tijd van het jaar. We hebben een relatief warm en droog najaar tot dusver.
Volgens buienradar.nl ligt de gemiddelde temperatuur van de komende twee weken rond de 12 graden. Niet bepaald koud en guur te noemen.
Best jammer, want als koud en guur is, gooi ik graag wat op het vuur...
Laat de kou maar naar Nederland komen, ik ben die warmte nu wel zat haha.
Hier is het koud.. Maar lekker winter jas aan en dan valt het wel mee!
Wanneer begint de winter?
Het zachte herfstweer hoeft nog niet te betekenen dat ook de winter minder koud wordt. De afgelopen twee jaar werd zelfs het tegendeel bewezen. Vorig jaar was het in de eerste helft van november ook uitermate zacht met een kleine koude onderbreking. Aan het einde van deze novembermaand werd het al echt volop winter. De koudste december in 40 jaar volgde. Het jaar daarvoor, dus in november 2009, was het juist in de tweede en derde week van de maand erg zacht. En we kunnen het ons allemaal nog heel goed herinneren, de winter van 2009 op 2010 werd vervolgens de koudste en sneeuwrijkste winter sinds 14 jaar. Het zachte verloop van november dit jaar geeft dus nog volop mogelijkheden voor een koude winter. Er zijn aanwijzingen in de lange termijnprognoses dat aan het eind van deze maand de winter een eerste poging doet ons land te veroveren.