Winter Night [Box]

2018 versie was geweldig. Leek totaal niet op de demofilmpjes. Goeie tails, voldoende crackling en hij liep mooi door. Als ik de 2017-filmpjes vergelijk met wat ik vannacht heb gezien, dan moet ik zeggen dat hij absoluut niet slechter is:D
Topper van de avond!

Voor de tweede keer gehad, wederom 2017 versie. Wat een prachtige bak blijf ik dit vinden! Vooral de super heldere kleuren springen eruit.

Goed om te lezen dat de 2018 versie ook goed was, ben benieuwd naar de eerste filmpjes. :)

Ik had deze ook dit jaar, de 2018 versie.

Had er vrij hoge verwachtingen van. De tails zijn erg mooi, de boeketten zijn prima en de kleuren zijn echt geweldig! Het tempo vond ik alleen veel te laag. Soms zat er letterlijk enkele seconden tussen de schoten (dus niet tussen de cakes). Daarnaast was ook een van mijn verbindingen los gegaan waardoor cake 3 en 4 niet afgingen. Dit zorgde ook voor een andere beleving natuurlijk.

Ondanks alles is het wel een goede box. Volgende keer steek ik hem ergens rond 22:00 af om er optimaal van te genieten

Die staarten, daar hoorde ik nog veel omstander over napraten. Die maken indruk bij de vrouwtjes! De effecten daarop zijn dan weer weggelegd voor de mannen. Dit was weer zo´n topper van Evolution Fireworks die ik had aangeschaft waarvan ik denk; die zou ik volgend jaar weer nemen! Tempo mag wat omhoog geschroefd worden na de eerste cake uit deze doos, maar dat is ook het enige wat ik zou kunnen verzinnen.

Deze afgelopen jaarwisseling geschoten, batch 2018.

Erg mooie rustige box, zonder de go getters. Omdat ik geen ervaring heb met de 2017 box, en die slechts ken van de fimpjes en ook het go getter effect maar rommelig vind, vind ik dit toch echt wel een mooie box. De tails gingen extreem hoog en waren erg vol! De rest van de box ging in een niet al te hoog tempo, maar zeker niet traag, verder.

Ik had ook de 2018 versie. Nog een paar dagen te drogen gezet, geen idee of het nut heeft gehad :D
Voor de crackling helaas niet... zoals al gezien op de demofilms en verwacht, crackling was een stuk minder dan 2017. Maar, eerlijk is eerlijk, afgezien daarvan echt een schitterende box! Go getters niet echt gemist, al had ik ze er graag in gehad. Prima box hoor!
Voor een leuke prijs komt ie er dit jaar zeker weer bij.

Back
Bovenaan