MagicSjefke
VWC lid
Ik heb zojuist even nagekeken maar ze komen niet terug in compound dit jaar staan niet op mijn lijst
Wel de Snowstorm 2.0 80 Shots.
Maar eventueel volgend jaar of zijn deze echt definitief uit de collectie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zojuist even nagekeken maar ze komen niet terug in compound dit jaar staan niet op mijn lijst
Wel de Snowstorm 2.0 80 Shots.
Maar eventueel volgend jaar of zijn deze echt definitief uit de collectie?
Dat weet ik niet maar op dit moment niet
Je was mij net voor. Heb in de plaats de Serenity genomen.Was er al een tijdje over aan het twijfelen om deze box aan te schaffen maar door een mooie actie op evo uitloop artikelen kon ik deze gewoon weg niet meer laten staan
Heel jammer dat deze uitloop is, helaas niet op film maar wat een bak. Was vrij mistig maar de tails aan het begin verlichte het complete kruispunt. Mooie grote spreiding en een dikke burst
whigfield! Net zo lekker als de sfeer medio jaren ‘90...Ik sluit me aan bij bovenstaande post. Ik schoot deze tussen een paar rambakken en dan gaat deze plotseling wel erg langzaam. Het sneeuweffect lijkt zelfs in slow motion te gaan. Het is een schitterende box, maar door het gebrek aan tempo is het niet de winnaar van de avond geworden, terwijl ik dat wel had verwacht.