Winter Night [Box]

Was er al een tijdje over aan het twijfelen om deze box aan te schaffen maar door een mooie actie op evo uitloop artikelen kon ik deze gewoon weg niet meer laten staan

Man man wat een ding, jaartje gedroogd en wat een burst kwam er vanaf, jammer dat die eruit gaat.

Heel jammer dat deze uitloop is, helaas niet op film maar wat een bak. Was vrij mistig maar de tails aan het begin verlichte het complete kruispunt. Mooie grote spreiding en een dikke burst

Fantastische bak blijft dit. Begint rustig met die heldere tails maar daarna fantastisch uitgewerkte effecten in een mooi rustig tempo. Zeker geen krachtige afsluiter van de avond maar juist wel een hele sierlijke box van topkwaliteit.

Beste EVO, kan deze box alsjeblieft in het assortiment blijven. Wat een kwaliteit, qua opbouw en qua uitwerking! Een absolute topper

Tempo niet al te snel. Maar erg mooie en sierlijke bak. De tails waren echt tof door de mist.
Te zien in dit filmpje vanaf 0:20

Ik sluit me aan bij bovenstaande post. Ik schoot deze tussen een paar rambakken en dan gaat deze plotseling wel erg langzaam. Het sneeuweffect lijkt zelfs in slow motion te gaan. Het is een schitterende box, maar door het gebrek aan tempo is het niet de winnaar van de avond geworden, terwijl ik dat wel had verwacht.

Ik sluit me aan bij bovenstaande post. Ik schoot deze tussen een paar rambakken en dan gaat deze plotseling wel erg langzaam. Het sneeuweffect lijkt zelfs in slow motion te gaan. Het is een schitterende box, maar door het gebrek aan tempo is het niet de winnaar van de avond geworden, terwijl ik dat wel had verwacht.

whigfield! Net zo lekker als de sfeer medio jaren ‘90...

Back
Bovenaan