WINNAARS [Prijsvraag 2013] Valk Vuurwerk Nijverdal

bassie1978

VWC lid
In samenwerking met Valk Vuurwerk uit Nijverdal hebben wij een prijsvraag opgesteld waarbij je kans maakt op hele mooie vuurwerkprijzen!

Let op: Deze prijsvraag gaat over beide sites van Valk Vuurwerk, dus je hebt van beide sites antwoorden nodig! Let hier even goed op i.v.m. de openingstijd en sluitingstijd van beide sites.

Wij mogen wij onder de leden van Vuurwerkcrew.nl 3 zeer mooie prijzen weggeven!

1e prijs:
1 x Zena Revolution t.w.v. € 249,00

2e prijs:
1x karton Big 19 t.w.v. € 150,00

3e prijs:
1x Wonderfull World t.w.v. € 75,00

Om kans te maken hoef je enkel mee te doen aan deze prijsvraag, de antwoorden zijn allemaal (redelijk makkelijk) te vinden op beide websites van Valk en op het forum wellicht. Als meerdere leden alle vragen goed beantwoorden, wordt er, om toch tot de 3 winnaars te komen, onder alle goede inzendingen 3 winnaars geloot via een online namen-rotator die random 3 namen eruit pikt.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • Valk Vuurwerk beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • prijzen dienen te worden opgehaald bij Valk in Nijverdal tijdens de verkoopdagen van 2013
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname
De prijsvraag:

1. Hoeveel jaar bestaat Valk Vuurwerk?
2. Welke producten zijn dit jaar speciaal voor Valk Vuurwerk gemaakt?
3. In welke stad heeft Valk vuurwerk dit jaar een extra vestiging?
4. Noem 6 importeurs waarvan Valk Vuurwerk Cakes verkoopt?
5. Tot wanneer kun je bestellen op de kartonvoordeelsite van Valk?
6. Noem twee producten met een prijs van ongeveer 25 euro van de normale Valk site.
7. [cryptisch] Welk product bij Valk bestaat uit drie beesten?
8. [cryptisch] Welke cakebox heeft erg veel potentieel?

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegeven sturen aan [email protected] met als titel “Prijsvraag Valk Vuurwerk 2013”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Na inzending krijg je antwoord op je mail of een PM ter bevestiging, dit krijg je niet direct, maar heb je geen bevestiging na 2 dagen, stuur dan a.u.b. nog een mail voor de zekerheid.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?
Deze prijsvraag loopt van 14 november 2013 t/m 22 december 2013 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 23 december 2013 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en via e-mail.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel inzendingen te krijgen.
Wij danken Valk Vuurwerk uiteraard voor hun medewerking aan deze prijsvraag en het ter beschikking stellen van de prijzen.

6. Noem twee producten met een prijs van ongeveer 25 euro van de normale Valk site.

Er staan nauwelijks producten op die website. En zonder prijzen. Mis ik iets?

Verder mooie prijsvraag uiteraard! :devil:

Edit: Ok, lezen is ook een kunst.. en het staat nog wel dikgedrukt ook nog. Ging eigenlijk standaard van de sluitingstijd uit. En niet van de openingstijds. Ghehe! Prijsvraag is dus nog niet in te vullen.. Tenzij je gaat gokken.

Super aktie van Valk..

zo te zien wel te doen....

Ga dit jaar maar eens even proberen dan,wie weet wordt het wat

leuke actie maar moet de webshop en sites ook open en toegankelijk zijn. ene site opent maar staat webshop gesloten, en de andere pagina als ik die probeer te openen krijg ik een fout melding eror 404 pagina not found???????
wel jammer

klopt.....de normale site van Valk is pas per 1 december open....dus de vragen die je nu kan vinden op de kartonvoordeelsite moet je dus zeker ergens noteren, want die gaat per 1 december ook dicht.

Dan zijn de personen die de prijsvraag nu al opgestuurd hebben ook niet de meest slimme aangezien ze ook een deel van de antwoorden van de nu nog gesloten website moeten halen.

Beetje vreemd dus om je druk te maken over een vraag die je misschien fout hebt ingevuld doordat de ene website later sluit en de andere later opent en waar ongetwijfeld rekening mee gehouden zal worden, gezien je toch niet alle vragen goed gaat hebben als je al hebt ingestuurd.

Ik maak me er niet druk om,heb deze prijsvraag zelf nog niet ingestuurd,was er al aan begonnen,maar kon hem nog niet afmaken.Ik merkte het alleen even op,omdat ik net weer verder wilde met de prijsvraag en de gewone webshop nog gesloten was.

Back
Bovenaan