[WINNAARS] Countdown naar een Crack Attack van China Red!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heerlijk! Met een mooie winactie en ondanks dat ik toch al een aantal bestellingen de deur uit gedaan heb begint het seizoen nu dus echt! Bedankt VWC en China Red voor de leuke actie. Leuk bakkie trouwens ook was me nog niet opgevallen. Lekker tempo en chaos helemaal top :thumbup:

Mooie actie van China Red, en het is nog geen eens 1 september. De Crack Attack van China Red was me nog niet opgevallen maar het is een lekkere chaos voor in de straat. VWC en China Red, dank je wel voor het mogelijk maken van deze leuke prijs! Iedereen veel succes

Zo, nu al zo vroeg in het vuurwerk seizoen al weer een prijsvraag. Heb het filmpje bekeken van de Crack Attack van China Red en ik moet zeggen, lekkere vette bak voor in de straat. Hoop dat ik hem eind van het jaar hier in de straat mag afsteken. VWC en Chinared bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!!

Toffe actie China Red! De buurman is alleen met deze waaiercake alweer kansloos dit jaar.. zo’n Crackling Waaiercake zou fantastisch zijn om te winnen, maar inderdaad wat meerdere al zeggen is het al een feest dat deze winacties worden mogelijk gemaakt, super! Ik wacht in spanning af😁

Het aftellen is begonnen :) Een goed begin is het halve werk :)

China Red Crack Attack is alvast een geweldig nieuwe product nu maar hopen dat die straks in me straat staat...

Alvast gefeliciteerd voor alle winnaars en China Red en VWC bedankt..

Felle cake dit! Zeker iets om in de gaten te houden. Wel lang terug dat ik China R
Red heb gehad. Wordt tijd het weer eens te halen haha

Toffe actie van China Red en VWC! Heerlijke crackling cake om als een afsluiter in een showtje te verwerken.

We zitten inmiddels alweer over de helft van de dagen voor deze actie. Nog niet gereageerd in de sfeertopics maar wil je wel kans maken op deze top actie, doe het nu en je maakt direct kans.

Lekkere Snelle felle crackling Bom.Deze cake van China Red zou zeker niet misstaan in het finale project.

Lekkere bak hoor, mooi stukkies geweld.
China Red & VWC bedankt voor het mogelijk maken, vooral zo lekker vroeg al. :thumbsup:

Het zou wat zijn als ik deze mocht winnen....
Mooi tegelijk de lucht in met de transbomber :)
Bedankt voor het mogelijk maken van deze actie:thumbsup:

Leuke winactie zo vlak voor het begin van het seizoen. Prima start voor elke freak als je deze wint.

Alle sfeertopics zorgen er voor dat het eind augustus al weer gaat kriebelen.
En deze eerste winactie van het nieuwe seizoen helpt daar natuurlijk ook aan mee.

Er is al zeer veel gepost in het countdown gedeelte, maar jullie hebben nog minder dan 12 uur de tijd om kans te maken op Crack Attack van China Red! Reageer nog snel in 1 van de vele sfeervolle topics en maak kans op deze prachtige cake.

Sow!
Ik had niet verwacht dat we zo vroeg in het seizoen al verwend zouden worden door VWC en China Red! Wat een gave actie alweer. Ook ik zou natuurlijk graag kans willen maken op zo'n beauty...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan