[WINNAARS BEKEND][Winactie 8] Win een Barely Legal Commando en/of Pyro+Papel!!!!

jeetje, ik ben benieuwd maar vond zelf allemaal vergezocht om naar een getal te zoeken.
heb gewoon een random getal opgestuurd. ben benieuwd of het random is of toch een vergezocht getalletje

Ik heb nog verder gezocht. Aangezien ze in La Case de Papel maskers van Dalí dragen, ben ik voor het geboortejaar van Dalí gegaan, 1904, dus als code dan 904. Je moet toch wat he? :bonk:

Ik heb de geboorte datum van mijn 1e cavia genomen. Die heb ik vermenigvuldigd met de duur van alle afleveringen van Casa de Papel. Vervolgens heb ik dit getal op briefjes geschreven en in de sla centrifuge gedaan. Toen 5 minuten links en 5 minuten rechts gedraaid. Daar 3 briefjes uitgehaald en dat is de code.
Tja, weet niet of het te ver gezocht is .... :tongue2:

Ik heb de geboorte datum van mijn 1e cavia genomen. Die heb ik vermenigvuldigd met de duur van alle afleveringen van Casa de Papel. Vervolgens heb ik dit getal op briefjes geschreven en in de sla centrifuge gedaan. Toen 5 minuten links en 5 minuten rechts gedraaid. Daar 3 briefjes uitgehaald en dat is de code.
Tja, weet niet of het te ver gezocht is .... :tongue2:

Je zou zo maar eens in de buurt kunnen zitten..

Ik heb voor mijn code gekeken naar het aantal afleveringen van la casa de papel. S1 had 9 afleveringen, S2 had 6 afleveringen en S3 had 8 afleveringen. Zo kwam ik uit op de code 968. Wellicht een beetje vergezocht, maar vond m wel leuk bedacht:angel:

Hee great minds think alike, ik had ook la casa de papel, alleen had ik het zo:

8 hoofdrolspelers, 23 totale afleveringen, 823 :)

En ja hoor. We hebben weer 10 winnaars:
  • Thunderboy
  • LiamVB
  • T7 210
  • nikoken1
  • JohnDoe
  • ArnoudPyroFan
  • Mingster
  • Micks
  • vpyrofan
  • nederlandsvuurwerk

Van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!!

Van harte winnaars. De kluis is nog op slot ? :p
Nog 2 te gaan voor een prijs. De spanning loopt op ... :rolleyes::yes:

Back
Bovenaan