[WINNAARS BEKEND] Vuurwerkland Outlet Groningen!

Fijn dat je dit effe meld. Heb de antwoorden al een tijdje klaar staan en wachtte eigenlijk met opsturen vanwege 1 vraag. Moet nu nog wat meer antwoorden aanpassen blijkt ...

Bij winst geef je maar een aandeel :D

Heb hem verstuurd, sommige vragen misschien moeilijker dan je dacht..

De prijsvraag is gesloten! Bij deze de antwoorden en de winnaars :wink:

De antwoorden:

Vraag 1. Van welke importeurs wordt er vuurwerk verkocht bij Vuurwerkland Outlet?
Rubro, Zena, Cafferata , Wolff, Schuurmans en een paar artikelen van W.G. (die staan er nog niet zo lang op dus niet meegerekend)

Vraag 2. In welk pijlenpakket uit het assortiment van Vuurwerkland Outlet zitten de meeste pijlen?
x25 - Cafferata

Vraag 3. Welke importeur is dit jaar nieuw toegevoegd aan het assortiment van Vuurwerkland Outlet?
Zena vuurwerk

Vraag 4. Hoeveel cakes krijg je als je een karton Big 19 besteld?
12 cakes

Vraag 5. Uit hoeveel Rubro producten bestaat het assortiment van Vuurwerkland outlet?
Dat verschilde per week, werd op moment van ontvangen gecheckt.

Vraag 6. Wat is/zijn de zwaarste box(en)(NEM) die Vuurwerkland Outlet verkoopt en hoeveel kruitgewicht bevat(ten) deze box(en)?
Big platina chrystal 4kg - Cafferata
Profi final 4kg - Cafferata
Revolution 4 kg - Zena

Vraag 7. Wat is het adres van Vuurwerkland Outlet? (Straat, huisnummer, postcode, plaats)
Lavendelweg 25 9731HR Groningen

Vraag 8. Uit welke lijn komt de cake ‘The Secret’ ? En van welke importeur is deze lijn?
Universe Collection - Wolff vuurwerk

Vraag 9. Hoe lang verkoopt Vuurwerkland Outlet al vuurwerk in Groningen?
Dit is het tweede jaar

Vraag 10. [Inschatting] Hoeveel Cruel Traction boxen denken jullie dat er verkocht worden tot 21 december 19:00?
Er zijn op dit moment 18 cruel tractions verkocht.

En nu...

De winnaars :)

Wij mogen wij onder de leden van Vuurwerkcrew.nl namelijk 3 mooie prijzen weggeven!
1e prijs: Vuurwerk t.w.v. €300.00
Rotje92
De antwoorden goed en er 1 box naast met 19 boxen!
2e prijs: Vuurwerk t.w.v. €200,00
JaKo De antwoorden goed en er 2 boxen boxen met 20 boxen!
3e prijs: Vuurwerk t.w.v. €100,00

Nikos De antwoorden goed en er 3 boxen onder met 15 boxen

De winnaars hebben een mail ontvangen!

WAUW TE GEK!!

Kreeg net het mailtje op mijn telefoon! Ging helemaal uit mijn dak! :D

Vuurwerkland Outlet en Vuurwerkcrew bedankt voor de prijsvraag!!

jammer jammer. heel erg bedankt voor deze actie. had op 22 gegokt. had ik er nog.maar 1 gekocht dan had ik.wellicht gewonnen

Winnaars gefeliciteerd !
Erg jammer, had het aantal boxen wel goed maar een paar foutjes zelfs bij de vragen ... :bonk::frusty:

Back
Bovenaan