[WINNAARS BEKEND] Rijswijkse Vuurwerkhal, Rijswijk

JAAAA:cool:!!! Geweldig, ontzettend blij mee. Zit ik even met familie, neefjes en nichtjes gezellig te doen, tussendoor even snel wat op m'n online opzoeken, zie ik een mail van vwc in m'n inbox. Ik opeens aan het schreeuwen dus iedereen stil. Haha, even uit gelegd hoe het zat, heerlijke kerst zo:). Frits en vuurwerkcrew ontzettend bedankt voor het mogelijk maken:D.

Laatst bewerkt:
potverdikke, Ik zit alles een beetje na te lezen om te kijken of ik ook ergens iets heb gewonnen en dacht al: jammer dit jaar niets van vuurwerk. Maar ik open mijn mail ff en zie dat ik hier een prachtige prijs heb gewonnen. Hehe, thnx vuurwerkhal, ik ben er erg blij mee. leuk nieuwtje op 1e kerstdag.
greetzz

Leuk om te horen dat iedereen blij is met zijn prijs.. daar doen we 't voor :)
Geniet ervan mensen.. ennuh.. plaats even een fotootje van de prijs of het ophalen :)

Gefeliciteerd winnaars :D !!

Jammer dat ik zelf niet mee heb kunnen doen aan de prijsvragen. Erg druk met school en dacht even een gaatje te vinden afgelopen weekend toen ik mee deed aan serious rescue voor seriois request, blijkt het dat je geen internet verbinding meer hebt...

Dikke pech dus! Hopelijk volgend jaar weer mooie prijsvragen en dan zéker deelnemen :D !!

Nogmaals van harte en geniet van jullie prijzen jongens :) !

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd winnaars! Zelf was ik twee jaar geleden de gelukkige winnaar van de 2de prijs bij de Vuurwerkhal. Helaas dit jaar niets gewonnen maar meedoen is belangrijker dan winnen hé ;)

Heeeeel veel mensen moeten volgend jaar gewoon iets rustiger gaan zitten voor de prijsvraag en letten op de instinkertje ;)

Zo beantwoordden veel mensen vraag 3 met; black out eight :)

Heeeeel veel mensen moeten volgend jaar gewoon iets rustiger gaan zitten voor de prijsvraag en letten op de instinkertje ;)

Zo beantwoordden veel mensen vraag 3 met; black out eight :)

Neem aan 6. Wat is de prijs van een VIP-box bestaande uit 3 waaiercakes en 3 I-shape cakes? ook wel een goede instinker was?

Maar inderdaad alles rustig bekijken, alle producten nageteld of ik toch niks over het hoofd heb gezien, en het belangrijkste is gewoon ieder jaar mee doen. :)

Met alle winnaars contact gehad om alles te regelen.

Iedereen bedankt voor het meedoen en misschien tot volgend jaar met een quiz met als prijs de nieuwe Orange Label cakes 2015.
Tenminste als dat allemaal doorgaat.
Ik hou jullie op de hoogte.

Met alle winnaars contact gehad om alles te regelen.

Iedereen bedankt voor het meedoen en misschien tot volgend jaar met een quiz met als prijs de nieuwe Orange Label cakes 2015.
Tenminste als dat allemaal doorgaat.
Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor het sponsoren niet te vergeten. Zonder sponsors minder fun :)

Der net deze fantastische prijs opgehaald, en natuurlijk even een foto gemaakt.

t65iqd.jpg

Frits nogmaals bedankt, en natuurlijk ook de vuurwerkcrew voor het organiseren van deze prijsvraag!

Laatst bewerkt:
Ook mijn prijs afgelopen week opgehaald. Frits en Vuurwerkcrew ontzettend bedankt hiervoor, de producten waren geweldig, zo niet de mooiste van de avond! Kreeg ook nog 2x bijen gratis, vind dat geweldige dingetjes:D

292s6iq.jpg

2njg12e.jpg

2uoqqnl.jpg

Back
Bovenaan