[WINNAARS BEKEND] Rijswijkse Vuurwerkhal, Rijswijk

En verstuurd, kom er elk jaar maar nooit mee gedaan, ben benieuwd. Vuurwerkhal en VWC bedankt voor de mogelijkheid, iedereen succes!

De mail die in het bericht staat werkt niet of een of andere manier. Dit krijg ik:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email protected]

Wat apart is want vorige keer werkte het dus wel.

Als je een ontvangstbevestiging hebt gehad dan is t aangekomen. Zo niet dan hoor ik t graag!

Ontvangstbevestigingen zijn weer verstuurd.. niets ontvangen maar wel iets ingezonden? Stuur me even een PM!

Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

ik hoop ook te winnen, hoop akties altijd en ik ben tot nu toe nog niet de gelukkige geweest. eens moet ik er toch tussen zitten ! maarja dat zeg ik ook tegen de staatsloterij maar die jackpot heb ik ook nog niet

M.b.t. de ontvangstbevestigingen.. door drukte ben ik niet in de gelegenheid alles binnen 2 dagen te beantwoorden. Jullie krijgen z.s.m. een bevestiging van me!

Back
Bovenaan