[WINNAARS BEKEND] [Prijsvraag 2013] de Kanonslag! Capelle a/d IJssel

Mag je als zoon van een moderator wel meedoen aan de prijsvraag, ik heb het mijn vader gevraagd maar die kon mij er geen antwoordt op geven :(

Top actie dit! Antwoorden zijn ingeleverd.

Thanks 'de Kanonslag' voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!

Wat een topactie dit, bedankt aan De Kanonslag!

Mag je als zoon van een moderator wel meedoen aan de prijsvraag, ik heb het mijn vader gevraagd maar die kon mij er geen antwoordt op geven :(

Ja hoor, dat mag zeker. Enkel als je vader de prijsvraag zelf heeft bedacht en opgesteld, is het oneerlijk, dan weet ie de antwoorden al hehe. :wink:

Hele mooie prijsvraag, zijn zeer mooie prijzen mee te winnen. Heb hem al ingevuld en opgestuurd.

Succes iedereen!

Bedankt De Kanonslag:handsup:

Ik ga ze ook maar is invullen de antwoorden,top hoor!Bedankt voor deze kans,en succes met de verkoop dit jaar aan allen die met de kanonslag zijn verbonden:bye:.En iedereen die meedoet aan deze prijsvraag,veel succes en alvast voor de winnaars heel veel knalplezier met je mooie vuurwerkpakket

Erg mooie prijsvraag van de Kanonslag!
Zojuist ook de antwoorden opgestuurd en iedereen succes die meedoet :)

Ben al lid van de Facebook aktie en zag toen de link van deze site, wat veel info hier zeg over vuurwerk ga nu de vragen maar even doen. Succes allemaal en bedankt voor de leuke aktie

Ook meegedaan .
Bedankt voor het mogelijk maken van deze mooie prijsvraag de kanonslag en vuurwerkcrew!
En trouwens een mooi weloverwogen prijzenpakket!

Ook meegedaan en nu maar hopen.
ben wel blij dat deze prijsvraag net iets duidelijker uitgelegd was dan die in het andere topic!:p

Back
Bovenaan