[WINNAARS BEKEND] de Kanonslag, Capelle a/d IJssel

Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd. Wel een inzending gedaan maar geen bericht gehad? Stuur dan even een PM

Ligt het aan mij of zijn heel veel antwoorden niet meer te vinden sinds de website van de Kanonslag een update heeft gehad?

Ik heb inderdaad meerdere meldingen gehad dat de website is geupdate waardoor vragen niet meer te beantwoorden zijn..
Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.. enkel deze inzendingen kunnen dan t/m 23dec. gedaan worden.

M.b.t. de ontvangstbevestigingen.. door drukte ben ik niet in de gelegenheid alles binnen 2 dagen te beantwoorden. Jullie krijgen z.s.m. een bevestiging van me!

Degene die nog willen meedingen naar een prijs wil ik vragen hieronder een bericht achter te laten. Ik stuur degene dan zsm een PM met andere vragen.. enkel deze inzendingen kunnen dan t/m 23dec. gedaan worden.

Ik wil ook graag meedoen.

Sterker nog, ik heb gisteravond al ingezonden maar had inderdaad problemen bij met name vraag 2 en 3. Ken nu heel hun site en Facebook uit mijn hoofd, en heb op basis van oudere posts toch iets ingevuld bij de vragen met onvindbare antwoorden. Bleef wel met het gevoel zitten, kan ik nu echt zo slecht zoeken? :rolleyes:

Door de positieve verhalen overigens ook meteen daar een bestelling geplaatst. Sowieso top van alle winkels dat ze prijsvragen organiseren!

Ik heb op 18 december mijn inzending gemaild, maar had inderdaad ook mijn bedenkingen bij sommige (bijna) onvindbare antwoorden. Kan ik nog meedoen met de nieuwe vragen?

Tevens bij 2 andere prijsvragen meegedaan maar van alle 3 nog geen ontvangstbevestiging gehad, zie nu dat je het druk hebt dus ik wacht nog even af!

Graag zou ik ook weer meedingen naar de prijzen van Kanonslag, deze afstand is voor mij nog goed te doen en zeer mooie prijzen. Ik ontvang dus graag je PM, was al aan het denken kan ik niet zoeken?

Ontvangstbevestigingen zijn verstuurd!
mensen die reeds een ontvangstbevestiging hebben gekregen hoeven geen nieuwe inzendin te doen!
De anderen ontvangen zsm een e-mail

Ik heb op 18 december mijn inzending gemaild, maar had inderdaad ook mijn bedenkingen bij sommige (bijna) onvindbare antwoorden. Kan ik nog meedoen met de nieuwe vragen?

Tevens bij 2 andere prijsvragen meegedaan maar van alle 3 nog geen ontvangstbevestiging gehad, zie nu dat je het druk hebt dus ik wacht nog even af!

Heb het de 15e ingevuld en alles was goed te vinden.

zou ook graag mee willen doen, zit al tijdje te zoeken naar de antwoorden maar dit verklaart een hoop, hopelijk ben ik nog optijd

Ik zou graag ook nog mee willen doen met deze actie.

Op vraag 2 is het me al wel gelukt het antwoord te vinden maar vraag 3 niet.

Vanaf nu is deze prijsvraag gesloten. Antwoorden die na 00:00 nog zijn ingezonden, tellen helaas niet meer mee. De winnaars worden één deze dagen bekend gemaakt.

Namens Vuurwerkcrew: DE AANKOMENDE PRIJSWINNAARS ALVAST GEFELICITEERD! :)

Geniet van de gewonnen prijzen en last but not least: STOOK VERSTANDIG!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben erg benieuwd naar de uitslag, zou wel erg tof zijn als ik gewonnen heb! Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee?

De volgende leden krijgen tot 23-12-2014 00.00uur de kans de prijsvraag nogmaals in te leveren!

recemonster
BIGmoneyFISH
Sukkel
Topcad
xWesz010
Jeroenwalet
Rollingthunder
FR1908
RoodGroen

Alle inzendingen vanaf 24-12-2014 worden niet meer meegenomen in de resultaten.

Onderstaande prijsvraag kan gebruikt worden!

1. Wat is het volledige adres van de Kanonslag? (adres, postcode, woonplaats)

2. Wat is de vraag die je gesteld wordt achter op de bedrijfskleding van de Kanonslag?

3. Wat zijn de openingstijden van de Kanonslag?

4. Wat is de duurste 'zware jongen' in het assortiment?

5. Welk product krijg je gratis bij een bestelling tussen de 500 en 599 euro?

6. Wat krijgen klanten op 31 december in ieder geval gratis bij een bezoek aan de Kanonslag?

7. Welk product krijg je gratis wanneer je enkel de Original’s V.I.P box besteld?

8. Welk ''speciaal'' product heeft een prijs van 39,95?

9. [Cryptisch] Met deze cake kan je bijna alles vastbinden..

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan