[WINNAARS BEKEND] 7x Canvas - 15 jaar Vuurwerkcrew

Een leuke actie met een ontzettend toffe prijs. Echt een leuke aanvulling voor je werkkamer/hobbykamer etc die Canvas. Ik zie al veel mooie foto's in het topic voorbij komen. Blijf ze posten mensen. Laten we er een sfeervol topic van maken! :D

Foto genomen tijdens de jaarwisseling 2019-2020 vlak voor het 00:00 moment. De jaren voor deze jaarwisseling haalde ik altijd het grootste deel van mijn vuurwerk in de Duitse supermarkten. Tijdens de jaarwisseling 2018-2019 had een vriend van mij enkele Nederlandse cakes en een compound meegenomen. Dit Nederlandse vuurwerk knalde het Duitse vuurwerk er compleet uit dat ik toen besloten heb om de volgende jaarwisseling (van deze foto) de 'overstap' te maken naar volledig Nederlands vuurwerk. Omdat Nederlands vuurwerk natuurlijk een stuk prijziger is dan Duits vuurwerk diende ik wel mijn budget te verhogen. Gelukkig kreeg ik ook wat financiële steun van vrienden wat de mogelijkheden wat verruimde.

Het vergde ook een stuk meer voorbereiding (in de zin van artikelen uitzoeken) dan ik voorheen gewend was. Maar hier genoot ik zo van dat ik dit alles behalve erg vond. Zenuwen waren de weken voor oud & nieuw ook al aanwezig. Toen braken uiteindelijk de verkoopdagen aan. Al het vuurwerk opgehaald bij verschillende winkels en toen kon het lange wachten beginnen. Ieder kwartier het vuurwerk bekijken, (toen nog) meelezen op VWC en de dagen aftellen.

Toen brak 31 december aan en de welbekende mist was al vroeg aanwezig, helaas is deze ook gedurende dag niet echt weggetrokken. Ondanks de mist al het vuurwerk op volgorde gezet en de schietlijst uitgeprint. Helaas was de mist zo erg rond 00:00 dat we besloten het vuurwerk te bewaren. Rond 01:30 leek de mist wat zijn weggetrokken dus hebben alsnog de poging gewaagd. Het vuurwerk was nu een stuk beter te zien, maar helaas nog niet optimaal. Dit zorgde wel voor een kleine kater maar toch heb ik wel erg genoten van het Nederlandse vuurwerk. Ik was er ook helemaal van overtuigd dat ik nooit meer anders wilde.

Door deze jaarwisseling is mijn gekte alleen nog maar toegenomen en ben ik maanden lang bezig geweest met vuurwerk. Het budget voor afgelopen jaarwisseling was echt immens toegenomen en ik had nagenoeg alles wat ik wilde (al) besteld. Het bericht dat het vuurwerkverbod definitief was sloeg dan ook in als een bom., helaas een ander soort bom dan we hoopten...

Wel heb ik alle bestellingen doorgeschoven. Aankomende jaarwisseling ga ik het ook samen vieren met mede forumlid pyro-freak. Ik ga er dan ook zeker nog extra bijbestellen en samen gaan we het gemis van afgelopen jaarwisseling drie dubbel zo hard inhalen! :)

WhatsApp Image 2021-01-18 at 16.56.57.jpg

Deze foto laat zien dat de vrouw die van mij tenminste anders denkt dan de meeste van ons schat ik Ik schiet een plaatje als het effect op zijn groots is zij als hij net begint vandaar deze foto veel succes iedereen die mee doet

099C5671-3DE2-4248-A46B-636331FCB4D3.jpg

Toffe actie weer moet ik zeggen met een net zo dikke prijs weer! Iedereen veel succes! Ik plaats er straks nog wel even een foto bij (uiteraard zonder mededinging, maar gewoon omdat het kan)!

B443066B-095A-4D2B-9A02-F981F994AFD5.jpg

Na vorig jaar vuurwerk te hebben afgestoken (samen) met je 2 jongens daar zo van genoten te hebben dat ze dit jaar zeiden laat maar pap dat kan ik zelf wel hoor (en daar gewoon met volle teugen van geniet) dat de oudste later vraagt aan mij heb je niet van die grotere dozen? Ik vind dit (cat 1) maar saai.. het gaat niet eens de lucht in����
Maar zo’n foto spreekt voor mijzelf hele boeken herinneringen van mijzelf als jongetje met m’n jumping Jacks, Romeinse kaarsen, grondbloemen, baby pijltjes en de kanonslagen.. heerlijk.. en soms droomde ik al eventjes weg met de gedachten over een paar jaar dat hijzelf volwassen is en dan samen ook met z’n broertje flink kunnen uitpakken hier voor de deur.. lijkt me heerlijk! Al mag dat nog wel even duren de tijd gaat eigenlijk al zo hard.

In ieder geval mooie actie en succes iedereen!

Uiteraard zonder mee te dingen naar de uiteindelijke prijs, maar ook ik zal een foto posten om de sfeer in het topic hopelijk wat te verhogen :D

1.jpg

Hier weer een bewijs dat dieren en vuurwerk ook prima samengaan.
De kat is een zenafan en de hond zit gedurende de avond ook lekker relaxt te kijken wat er omhoogging.

Kat-Zena-revolution.jpg
Zena-kijkt_vuurwerk.jpg

Tja het was mi een heel rustig oud en nieuw.
Moeders heeft wel een foto gemaakt toen ik 23:55 uur een sterretje van 2020 had afgestoken.
Het resultaat mag er zijn... nou ja.

IMG-20210110-WA0000.jpg

IMG-20210110-WA0001.jpg

De sfeer hangt er weer lekker bij hoor.

Leuke winactie. Ik ga ook mee doen.:wink:

Deze foto is van 31-12-2012 toen wij nog de gehele dag met veel plezier, met onze hobby bezig mochten zijn.

IMG_1836.jpg

Ook buiten het kans maken om toch even een inzending, omdat ie gewoon zo lekker past hier. Deze foto heeft voor mij alles qua beleving van een goede jaarwisseling.

IMAG3490.jpg

Toch ons heerlijk vermaakt met categorie 1 vuurwerk dit jaar.
De gehele dag hiermee in de weer geweest, savonds heerlijk een vuurkorfje aan en de hele avond staan stoken. Mooiste was dat mijn zoontje de hele dag intens heerlijk genoot.

20201231_194546.jpg

Back
Bovenaan