[WINNAAR] Mooiste LABEL van 2016!

Ik stem op de VOLT!-collectie, maar vond het een moeilijke keuze.
Dit is gewoon zo vet gemaakt, heb er wat van zien staan, zelfs de dummy van de Distraxion meegevraagd en de Machine Gun werd door iedereen aangewezen als "die ziet er vet uit!".

Toch twijfelde ik, want de labels van Witte Vuurwerk zijn ook fantastisch, alles in een doosje. Als je het bij je collectie zet, lijkt je collectie enorm door al dat karton. Strak uitgewerkt, erg vette insteek qua labels!

Ik kan met hierin zeker vinden Mike, de Enlightenment serie van Marijn...zo strak, mooi en simpel...ik heb zelfs een doosje bewaard....welliswaar geen label maar wel een mooie opdruk...

Ik stem op de VOLT!-collectie, maar vond het een moeilijke keuze.
Dit is gewoon zo vet gemaakt, heb er wat van zien staan, zelfs de dummy van de Distraxion meegevraagd en de Machine Gun werd door iedereen aangewezen als "die ziet er vet uit!".

Toch twijfelde ik, want de labels van Witte Vuurwerk zijn ook fantastisch, alles in een doosje. Als je het bij je collectie zet, lijkt je collectie enorm door al dat karton. Strak uitgewerkt, erg vette insteek qua labels!

Dit is er eentje waar ik niet lang over hoef na te denken..

VOLT! van Vuurwerktotaal

Krijgt wat mij betreft met recht mijn stem. Wat een geweldige labels.
Mooi hoe de verschillende shapes/effecten opgedeeld zijn in de labels en prachtig om ze als geheel in de winkel te zien liggen.

Eervolle vermelding daarnaast toch voor Witte Vuurwerk. De kartonnen verpakkingen zien er top uit en geven een zeer professionele uitstraling. Groot nadeel hiervan vond ik helaas dat het merendeel van de cakes uit de doos gehaald moet worden om aangestoken te kunnen worden.

Voor mij ook de VOLT! collectie en dan met name de Turning Neon vind ik er vet uitzien. Evolution heeft trouwens ook hele mooie labels op het gehele assortiment.

Poe...was het vroeger de dynasty collectie die er met kop en schouders bovenuit stak.....nu hebben steeds meer importeurs veel aandacht voor het uiterlijk van de cakes. Super om te zien hoor!

Als het om detail en scherpte van de afbeeldingen gaat, kan ik niet anders dan voor de VOLT-cakes gaan. Super gedetailleerde afbeeldingen en mega scherp!

Verder een eervolle vermelding voor Evo en Wolff :wink:

Back
Bovenaan