Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Toch een 4e plek.
Bedankt voor de stemmen.
prijs kwaliteit en levering onbetwist de nr 1 durf ik wel te zeggen !
Waarschijnlijk niet zo bekend merk. Of beter gezegd misschien verkopen ze niet overal en onbekend maakt onbemind. Hier in het noorden van noord-holland zit er bijvoorbeeld geen een.lol: met 3.06 % van de stemmen ten opzichte van de 1e twee? Ik heb het idee dat andere mensen andere ervaringen hebben![]()
Hangt er allemaal per persoon vanaf welke criteria je het meest belangrijk vindt. Een freak heeft bijvoorbeeld hele andere wensen dan een gemiddelde consument. Dealers (ook actief hier) kijken weer veel verder dan alleen prijs en assortiment, want die willen bijvoorbeeld een x aantal keren per dag geleverd worden. Bij sommige importeurs kan dat, bij sommige niet.
De ruime overwinning van Vuurwerkvisie en Wolff is een simpele weerspiegeling van de veelvuldig aanwezige freaks, die naar mijn idee enkel en alleen naar prijs/kwaliteit kijken. Hier bedoel ik mee te zeggen, dat de importeur met de zwaarste box of beste cake in combinatie met de beste prijs, al snel tot beste importeur wordt verkozen.
Een landelijke poll waar freaks, liefhebbers, dagjesmensen, dealers etc. aan meedoen, zorgt mogelijk voor een sterke nivellering van de huidige percentages. Moraal van mijn verhaal: de uitslag van de poll is duidelijk, maar de bijbehorende percentages doen me niet bijster veel.