[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

• Boerenbond/Welkoop

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 1,5%
  • China Red

Stemmen: 8 1,7%
  • Dutch Dragon Fireworks

• Evolution Fireworks

Stemmen: 11 2,3%
  • GBV-Weco-BKV

Stemmen: 3 0,6%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 15 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 1,3%
  • MX vuurwerk (Marijn)

Stemmen: 2 0,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

Stemmen: 15 3,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 46 9,6%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 13 2,7%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

Stemmen: 180 37,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 155 32,4%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 7 1,5%
  • Vulcan Nederland

• Totaal stemmers
    479
  • Peiling gesloten .
lol: met 3.06 % van de stemmen ten opzichte van de 1e twee? Ik heb het idee dat andere mensen andere ervaringen hebben ;-)
Waarschijnlijk niet zo bekend merk. Of beter gezegd misschien verkopen ze niet overal en onbekend maakt onbemind. Hier in het noorden van noord-holland zit er bijvoorbeeld geen een.

Hangt er allemaal per persoon vanaf welke criteria je het meest belangrijk vindt. Een freak heeft bijvoorbeeld hele andere wensen dan een gemiddelde consument. Dealers (ook actief hier) kijken weer veel verder dan alleen prijs en assortiment, want die willen bijvoorbeeld een x aantal keren per dag geleverd worden. Bij sommige importeurs kan dat, bij sommige niet.

De ruime overwinning van Vuurwerkvisie en Wolff is een simpele weerspiegeling van de veelvuldig aanwezige freaks, die naar mijn idee enkel en alleen naar prijs/kwaliteit kijken. Hier bedoel ik mee te zeggen, dat de importeur met de zwaarste box of beste cake in combinatie met de beste prijs, al snel tot beste importeur wordt verkozen.

Een landelijke poll waar freaks, liefhebbers, dagjesmensen, dealers etc. aan meedoen, zorgt mogelijk voor een sterke nivellering van de huidige percentages. Moraal van mijn verhaal: de uitslag van de poll is duidelijk, maar de bijbehorende percentages doen me niet bijster veel.

Hangt er allemaal per persoon vanaf welke criteria je het meest belangrijk vindt. Een freak heeft bijvoorbeeld hele andere wensen dan een gemiddelde consument. Dealers (ook actief hier) kijken weer veel verder dan alleen prijs en assortiment, want die willen bijvoorbeeld een x aantal keren per dag geleverd worden. Bij sommige importeurs kan dat, bij sommige niet.

De ruime overwinning van Vuurwerkvisie en Wolff is een simpele weerspiegeling van de veelvuldig aanwezige freaks, die naar mijn idee enkel en alleen naar prijs/kwaliteit kijken. Hier bedoel ik mee te zeggen, dat de importeur met de zwaarste box of beste cake in combinatie met de beste prijs, al snel tot beste importeur wordt verkozen.

Een landelijke poll waar freaks, liefhebbers, dagjesmensen, dealers etc. aan meedoen, zorgt mogelijk voor een sterke nivellering van de huidige percentages. Moraal van mijn verhaal: de uitslag van de poll is duidelijk, maar de bijbehorende percentages doen me niet bijster veel.

Ik denk dat de belangrijkste reden voor het kiezen van Wolff en Vuurwerkvisie de betrouwbare kwaliteit was. Dat de filmpjes en demo's overeen komen met wat je daadwerkelijk in de straat krijgt.

Om deze reden koop ik van een aantal andere importeurs niks zonder de productie eerst met eigen ogen of op een straatfilmpje gezien te hebben.

Zegt toch wel wat 3 jaar op rij! Als je kijkt naar 2011 haalden vuurwerktotaal en Zena bij elkaar nog geen 10 stemmen! Zag dat vuurwerkvisie de labeltjes van hun website ook al had aangepast! Wolff ook keihard teruggekomen!

Back
Bovenaan