[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

• Boerenbond/Welkoop

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 1,5%
  • China Red

Stemmen: 8 1,7%
  • Dutch Dragon Fireworks

• Evolution Fireworks

Stemmen: 11 2,3%
  • GBV-Weco-BKV

Stemmen: 3 0,6%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 15 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 1,3%
  • MX vuurwerk (Marijn)

Stemmen: 2 0,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

Stemmen: 15 3,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 46 9,6%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 13 2,7%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

Stemmen: 180 37,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 155 32,4%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 7 1,5%
  • Vulcan Nederland

• Totaal stemmers
    479
  • Peiling gesloten .
Voor mij is het ook gedeelde 1e plek Wolff en Vuurwerkvisie.
Allebij hebben ze een uitgebreide collectie, netjes geprijsd en (constante) kwaliteit.
Voor dit jaar vuurwerkvisie nr1. Heeft Wolff volgend jaar nog meer boxen en verrassende producten.
Zou het voor mij best volgend jaar is Wolff kunnen zijn die voor mij op 1. staat.

Dit jaar verrassend genoeg voor Rubro gegaan. Vorige jaren eigenlijk altijd steevast Vuurwerkvisie. Kwaliteit van vuurwerkvisie is steengoed, en hebben weer gave nieuwe producten maar toch vond ik Rubro qua nieuwe producten en budgetlijn erg aantrekkelijk. Het was wel een closecall.

Mijn collectie bestond dit jaar uit aardig wat verschillende producten van diverse importeurs. Ik had dit jaar Wolff, Vuurwerkvisie, Royal, Rubro, Pangu en in mindere mate wat van Lesli en Broekhoff. Net als bij veel anderen gaat het bij mij tussen Wolff en Vuurwerkvisie. Beide vind ik erg sterk wat betreft diversiteit van het assortiment , prijs/kwaliteit en verkrijgbaarheid. Toch vind ik Vuurwerkvisie net even wat beter wat betreft hun acties en de werking en looks van de webshop, en daarom gaat mijn stem net als vorig jaar naar hun.

voor het eerst van afgelopen oud en nieuw van cafferata gehad en dat beviel prima vooral de nieuwe serie van red dragon was oke

Ik ga toch voor Zena/Vuurwerkvisie.

Had een hoop van meerdere leveranciers vooral Royal, Wollf, Rubro en Zena.

Wollf had de meest mooie cakebox, zena de meest mooie cake voor mij!
Rubro had echt super boxen (4 seasons & Immortal Gold)
Royall viel eigenlijk het meest tegen.

Alles bij elkaar genomen vond ik Zena de meest mooie producten hebben (misschien ook omdat ik veel Zena had) en ik gun het Zena wel! Door hun eerlijke manier van werken!

Ik heb voor Zena gekozen, vanwege de consistente kwaliteit die ze leveren. Ook geen overdreven marketing bullshit, maar gewoon kwaliteit voor schappelijke prijzen.

Wolff .
Kwalitatief erg goede producten voor een eerlijke prijs.
What you see is what you get!

Volste vertrouwen in dat we dat dit jaar ook weer mogen verwachten en ben benieuwd wat we allemaal voor moois kunnen verwachten.

Ik heb Katan gekozen omdat de meeste producten van hun had en die waren gewoon top, op de salutete cakes na dan. Denk dan Immoratal Wall, De beide six pack's en VIP cakes.

Voor mij is dat Wolff, geen tegenvallers en veel toppers.
Katan en Royal zijn een goede tweede, toch jammer dat ze niet alles verteld hebben over hun producten van te voren.

Dit jaar zeker Wolff, erg goede cake's voor een niet te dure prijs (bv. Big 19)
Op de tweede plek staat bij mij Vuurwerkvisie.
En de derde plek Rubro.

Voor mij is het Wolff geworden. Prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal top. Ze hebben aardig wat cakeboxen op de markt gezet, wat ook nodig was, en die zijn volgens mij allemaal heel goed ontvangen! En dan zetten ze zomaar de beste cakebox van Nederland op de markt! Wat een dikke cakebox is de Cruel Traction toch. Ben benieuwd wat ze dit jaar gaan brengen :D

Ik heb GBV-Weco-BKV gekozen! Voor velen wellicht een opvallende keuze, maar daar heb ik zo mijn motivaties voor. Allereerst zijn er dit jaar diverse, kwalitatief goede producten op de markt gekomen. Daarbij zijn er enorm veel producten die al op de markt waren, sterk in prijs gedaald en zo zeer goed betaalbaar geweest. Pak bijvoorbeeld de Proline Select 3.0 cakebox, 6x 500 gram voor €130,-.
Daarbij weet ik dat deze importeur heel consequent levert. Iets waar wellicht niet iedereen direct op let, maar wel degelijk enorm belangrijk is. Dit zorgt ervoor dat vrijwel alle bestellingen compleet zijn.

Kijk je enkel naar het vuurwerk zelf, dan krijgt Wolff dit jaar zeker een eervolle vermelding. Echter vind ik persoonlijk dat er meer factoren zijn, die een importeur tot koning van 2014 kan kronen.

Ik denk dat ik als enige op GBV heb gestemd, altijd mooie cakes en zo...

haha.jpg

Ehhh nee, Rubro dan maar.

Voor mij is vuurwerkvisie de importeur van het jaar. Voor mij hebben zij gewoon een goede prijs/kwaliteitsverhouding en veel mooie producten. Daarnaast hebben ze een sterke merchandising en doen ze veel voor de echte vuurwerkliefhebbers.

Back
Bovenaan