Mavcovic VWC lid 4 jan 2014 #161 Pamela (Pyroshopper/Lesli) Mooie opbouw, grote boeketten en onder de 30 Euro
hout86 VWC lid 4 jan 2014 #163 Extreme Salute 2.0 Barely Legal en de Backdraft van Dynasty (klein potje maar grote uitwerkingen)!
3fire3boy3 VWC lid 4 jan 2014 #167 Voor mij de zena revolution, hele mooie langdurige bak met een heel goed prijskaartje.
TryMike VWC lid 4 jan 2014 #168 Helaas niet te pakken gekregen dit jaar... maar op basis van de demo The New Moon.
M mikeapd VWC lid 4 jan 2014 #169 Ik maak er niet het beste product van maar beste lijn, Ik kies voor de gehele limited editie lijn van zena. Allemaal prachtbakken voor een mooi prijsje waar veel dealers never niet aan gaan tippen!
Ik maak er niet het beste product van maar beste lijn, Ik kies voor de gehele limited editie lijn van zena. Allemaal prachtbakken voor een mooi prijsje waar veel dealers never niet aan gaan tippen!
A Arma VWC lid 4 jan 2014 #173 Pfff moeilijke keuze hoor, I denk dat ik voor de Skyrunners ga van China Red. Scherp geprijsde 40 grams prachtpijlen, heb nog geen beter gezien.XD
Pfff moeilijke keuze hoor, I denk dat ik voor de Skyrunners ga van China Red. Scherp geprijsde 40 grams prachtpijlen, heb nog geen beter gezien.XD
H herogewier VWC lid 4 jan 2014 #175 The big five, vond het vijf mooie potten voor zeer goede prijs. Voor een tientje per pot zeer mooie effecten die mooi bleven hangen
The big five, vond het vijf mooie potten voor zeer goede prijs. Voor een tientje per pot zeer mooie effecten die mooi bleven hangen
P pyromaniac VWC lid 4 jan 2014 #176 1. Golden Power / Royal 2. Whistle Blower / Royal 3. Royal's Celebration / Royal Dit waren voor mij de toppers van mijn o&n had immers alleen royal in mijn collectie
1. Golden Power / Royal 2. Whistle Blower / Royal 3. Royal's Celebration / Royal Dit waren voor mij de toppers van mijn o&n had immers alleen royal in mijn collectie
anco26 VWC lid 5 jan 2014 #180 Revolution box van zena, mooie cakes, diversiteit aan effecten, mooie heldere kleuren, en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.
Revolution box van zena, mooie cakes, diversiteit aan effecten, mooie heldere kleuren, en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.