[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb verschillende fantastische producten voorbij zien komen dit jaar..
De winnaar wat mij betreft is echter de Zena Triumph!

Wat een supervette bak was dit.. 55 euro voor 2 cakes, prima prijs. Cake 2 is vrij standaard, maar cake 1 is gruwelijk vet (even omwisselen dus).
De witte blinkerboeketten zijn gigantisch met daarin de meest exotisch gekleurde blinkers. Lemon, Aqua, Roze.. alles zit erin! Top!

Mijn topcake van het jaar!

Onwijs moeilijk dit, zoveel prachtbakken gezien, maar er was er 1 die mij gewoon echt zwaar kippenvel gaf en dat heb ik nooit bij 1 cake; de Cross van Marijn Vuurwerk!

Ik ga voor de Big 19 van wolff, ontzettend grote boeketten (sommige kwamen tot op de grond, is toch gekkigheid :p), harde burst, goed tempo, en prachtige heldere kleuren.

4seasons van Rubro! Golden power was ook goed, maar minder indrukwekkend dan gedacht. Ook is deze bak bij enkele dealers leverbaar. Daarom ga ik voor de meest indrukwekkende, beste Prijs/kwaliteit voor de 4seasons!

De golden power en 4 seasons vond ik geweldig..
Maar de Zena triumph heeft me echt versteld doen staan!
Daarom de Zena Triumph voor mij!

De Pamela van Lesli.

Uniek blok met de steeds groter wordende boeketten en een super finale. Een van de weinige producten waarmee Lesli echt kwaliteit in huis heeft. Hopelijk volgen er meer.

De Proline mini vond ik daarnaast ook super. Credits voor het idee, de crackling was verassend hard en de tijdsduur ook goed. Ratelbandjes zijn overbodig ! :P

Mijn stem gaat naar de Sky Palms van Royal.

Enorme en volle boeketten welke lang blijven branden.
Kwamen ook erg harde beuken vanaf.

Andere (zeer) goede producten die ik afgelopen jaar had zijn:
Mount Tai (Pangu/Katan)
Royal Knock Down (Royal)
Golden Power (Royal)
Killer Instinct (Rubro)
Madness (Wolff)

Eddy.

Golden Power van Royal.
Dit omdat ik zeer genoten heb van de fantastische effecten die soms wel tot de grond kwamen!
Ook heeft de hele buurt hiervan mee genoten, wat een spektakel is dit product!

Ik ga voor de Cross van Marijn.
Mede door de snelle rows aan het eind van de cake kies ik voor deze.
Volgend jaar zeker weer 2 kopen.

Cakes die ook genoemt mogen worden;
Golden Power
New Moon
King cobra
Splitonium
Stuk voor stuk heerlijke cakes

Was als eerste die het topic opende met vóór oud en nieuw al gezegd Golden Power en daar blijf ik bij.
Mooiste bak uit mijn collectie, ook de enige doorlont bak eigenlijk...
Misschien omdat ik hem gewonnen had? Ik zou hem zelf nooit kopen, veel te duur, maar wat een ding! Echt bruut!

Ik ga voor de Heroic Strike van Zena.
Grote boeketten, nieuw/uniek effect en met 10 euro voor iedereen te betalen.

Ik ga voor de Sternen Himmel van Cafferata (label: German Power). Een 16 shots pot voor maar €4,99! Finale van 3 shots erin verwerkt. Leuke boeketten voor het geld!

wij hadden dit jaar een paar zeer goede naar onze smaak

O.a.
De In shock
Cruelty
Ejafjallajokul die doet het altijd wel goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan