[WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2024!

De beste nieuwkomer steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit, dat is de Blitzbomber van Rubro. Vooral de eerste 2 cakes vind ik echt subliem, zo vet met al die kleuren. Dikke burst en een heerlijk tempo, voor mij de beste nieuwkomer.

Als beste nieuwkomer ga ik voor de Riakeo 500, top cake met een wat unieker effect dan we voor 2024 zagen en vooral het juiste bedrag!

De beste nieuwkomer van het jaar was erg lastig te kiezen. Er zijn stiekem toch best heel veel goede nieuwkomers afgelopen jaar geweest. Van de toppers van Riakeo tot losse cakes, dubbele compounds en alles daar tussen. Maar wat betreft prijs/kwaliteit en verwachtingen ga ik toch voor de Blitzbomer van Rubro Vuurwerk. Ontzettend knap wat deze box presteert in zijn prijscategorie. Grote effecten, opbouwend qua tempo en echt een dikke beuker op 't einde.

Elegance (riakeo) Als je deze gezien hebt met niet al teveel wind, dan blijft het vuurwerk lang in je ogen zichtbaar. Een kickuh moment met iedereen die stond te genieten.

Ik heb hem zelf helaas niet gehad, maar dat moet echt Riakeo - Zodiac worden.
Puur alleen al om het feit dat alles hier aan klopt en ook nog eens zeer goed overeenkomt met de productfilm uit china. Prachtig product dit, petje af hoor want de verwachtingen waren enorm, maar men maakt het wel waar!

Back
Bovenaan