Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn stem gaat uit naar Junk van Vuurwerkmania. Hadden er een stuk of 30. Het enthousiasme in combinatie met de adrenaline kwam duidelijk naar boven in onze groep na het stoken van deze toppers.. heerlijk!
Sunflower van china red. Het boeket was niet de grootste die van anderen waren inderdaad groter.
Ik ben van mening dat het om het geheel gaat ik vind de mine erg goed en daarbij zat een goed boeket. Gezien deze singleshots ook ongeveer 33% tot 50% goedkoper zijn dan andere vind ik dit de beste shot die je kan kopen.
Toelichting:
Het is uiteindelijk na veel denken toch de Mortar kings geworden omdat ik erg van de gouden met TI pistil single shot hou. En dat ik bij mijn andere overweging (ball pythons) toch geen goed gevoel heb om er op te stemmen nadat ik er 1 heb gehad die in de buis klapte en een die pas klapte nadat hij al op de grond was gevallen.
Beste singleshot was de Funke - Kometenbombe, vanwege de mooie uitstraling van de verpakking tot de netjes afgewerkte single shots. De effecten waren groot en mooi.
De Luypaers (ook Funke) varian staan op de gedeelde 1e plek, maar er kan er maar 1 winnen.