[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2023

Wat mij betreft is dat de MadHouse 480 shots (dubbele compound). Wat een bak zeg! Veel shots die er fantastisch uit zagen met een heerlijk ritme. Maar de laatste 20/30 seconden echt geweldig! Hij ramt er flink op los in een rap tempo. Dan een seconde niets alsof dat het was (had gekund met dat tempo wat mij betreft) maar dan gaat hij er toch nog over heen en ramt nog harder en sneller de laatste shots er uit! Echt GE-WEL-DIG!

1. Katan special 1, houd zich prima staande tussen de 30 mm blokken
2. Insane Crown Bomber, Was een beetje sceptisch, maar deze was Fenomenaal.

Voor mij was de beste compound qua prijs / kwaliteit verhouding de Turbo Display Box 100 shots. Wat een geweld kwam er uit dit 20mm blokje, niet normaal. Dit komt er dit jaar zeker weer en ik denk in meervoud!

Beste compound, die ik zelf geschoten heb en waarbij ik niet naar de prijs kijk (deze was flink aan de prijs namelijk, was voor mij de Delta Fire V144-1958 van Nico Europe. Wat een prachtige bak was dit!!

Ik heb er eigenlijk 3, maar dan is dit de top 2:

- Magnum - 300 shots ultimate mixed display (voor het geld een onverslaanbare rambak)
- Volt - G.O.L.D (wat een sierlijke goudbak is dat met enorme spreiding en burst. Vanwege de prijs en tijdsduur net niet mijn nr. 1, maar zit er dichtbij)

Back
Bovenaan