[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2023

400sh Total Display show van Magnum. Heeft weinig uitleg nodig. Wat een rambak en dat met 18mm.

Event Box 4 Seasons van Rubro. Een oude vertrouwde topper die weer op de markt is gebracht door een aantal winkeliers. De kwaliteit is zeker niet verloren gegaan. Harde burst, grote boeketten en een lekker tempo. Gewoon heel goed.

1. Centurion (Wolff)
2. 400 Shots Total Display Show (Magnum)

Man man, wat twijfel ik bij deze twee artikelen welke er op 1 moet staan. Beide echt geweldig. Ik ga toch voor de Centurion omdat deze me het meest verbaasd heeft. Echt hele dikke klappen zoals ik ze nog nooit in 20mm heb meegemaakt, met serieuze boeketgrootte en heerlijk tempo. Voor de Magnum box geldt natuurlijk ook het heerlijke tempo met goede klappen, gaat maar door. Echt een uniek stukje vuurwerk als je kijkt naar het aantal schoten en het tempo (i.c.m. de kwaliteit ervan), waar wat mij betreft meer van mag komen. Ik kon niet geloven dat dit zonder ijzeren jasje was.

1. Transbomber (Good old bomber! Blijft genieten)
2. 1,2 insane crown bomber (Wauw! als vervanger gekregen, maar wat een power)

Op 1 voor mij toch de transbomber. Blijft ook wel een publieks lievelingetje, gegarandeerd gejuich en applaus.
Op plek twee zet ik de big momma, ben lekker van de klassiekers. Blijft echt een goede bak die eveneens voor een luid applaus kan zorgen.

Back
Bovenaan