[WINNAAR] Beste CAKEBOX T/M 2KG KRUIT van 2019

Limited Edtion 1 Evolution Fireworks!

Een geweldige genietbox met grote boeketten, goeie burst! Welliswaar met bekende oa GP cakes, maar dat mag de pret niet drukken! Dan weet je dat deze box iig uit goeie cakes bestaan! Beste uit de serie Limited Edtition!

Er zijn tegenwoordig zoveel bizar goede boxen joh...je kan bijna geen miskoop meer doen.
Heb er eens goed over nagedacht en mijn stem is:

Nieuw: Code red, wil je kleuren dan krijg je dikke kleuren bij deze box. Wat een ding joh!
met als het goede tweede: de special boxen van Kantan, de strong celebration, de W-triple layer, de Snapte box en de autograph box van red wire.

Oud product: De Mayhem van Evolution. Gruwelijk sierlijke cake met grote boeketten. Zwaar genieten.
met als goede tweede: Red Maroon, Blue night fire, Dragonbox 3 en de fat tail spider.

Nieuw 2019 = Hamlet van Evolution Fireworks. Een keertje geen ram-box, maar in een voor mij precies goed tempo. Ik was echt net 5 minuten op de '0:00 uur locatie', toen deze parel het luchtruim koos. Blij toe, want het was echt genieten. :D

Ouder product = Stars Over Barcelona van Wolff. Heb deze zelf gehad in het introductiejaar en vond het toen wel een fijn boxje. Alleen dan wel voor in de vooravond. Niets bleek minder waar, want om twaalf uur kan die dus ook makkelijk mee. Iemand had hem dit jaar weer genomen voor €24,50 zei hij. Ik meen dat die in de freak-acties zelfs voor onder de €20 te koop heeft gestaan. Prima prijs/kwaliteit wat mij betreft. :)

Back
Bovenaan