Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vanwege prijs, formaat, uitwerking en duur is dit sowieso mijn favoriete categorie. Er is ook heel veel keus in zowel nieuwe als bestaande boxen die mij aanspreken. Mijn favorieten uit mijn collectie waren:
- nieuw product: W-Shape Dominator van Broekhoff
- bestaand product: Golden Illusion van Mania
Zoals elk jaar eindelijk alleen VWT producten via mijn verkooppunt in Rijen. In deze categorie ontzettend lastig kiezen met zo’n ruime keuze, maar...
Code red als nieuwkomer
Full moon party > al 2 jaar op rij mijn vaste afsluiter en wat een bak! Komend jaar weer!
Nieuw product en dan vooral vanwege de prijs en de kwaliteit: de celebration box/strong celebration van vuurwerkmania .
Word eentonig maar mn oudere product is wederom:
Transbomber van Rubro.
Beste nieuwkomer voor 2019 is de Special #1 van Katan. Prijs / kwaliteit verhouding is deze de beste nieuwkomer. Beste cakebox in de categorie ouder blijft voor mij de Transbomber, kleine kanttekening is wel dat de laatste cake niet echt meer all at once is. Desalniettemin toch de beste cakebox