[WINNAAR] Beste CAKEBOX 2014!

Op basis van de filmpjes moet ik toch zeggen dat de Cruel Traction de beste bak van NL is. Helaas zelf niet gehad, wel 9 andere doorlontbakken maar die kunnen niet tegen de Cruel Traction op!

cruel traction, wat een bak was dit zeg blies de profblokken die ze hier verder op in de straat schoten finaal uit. maar ook de 4 seasons vond ik dit jaar weer top. echt een bak geweld. maar ik ga toch voor de cruel traction.

Ultimate van Royal Fireworks

Ik baseer me op wat ik zelf heb geschoten en/of zelf heb gezien. Veel geschoten, maar weinig demo's bezocht. Van de Ultimate vielen de monden open hier in de straat, en ze zijn toch echt wel wat gewend hier! Wát een geweld zeg!

Ik ga voor de Zwarte Cross box.

Maar een goeie tweede is toch de Royal Celerbration box. Vooral x2:p

Ik ga voor de Sneaky Six van Katan. Ongetwijfeld DE topper qua prijs/kwaliteit verhouding dit jaar.

MALTA STYLE 120 BOX van katan vuurwerk. Zeer mooie effecten en veel tegelijk. Zeker een aanrader voor alle vuurwerkfreaks ;-)

De Cruel Traction.

Aangeschaft, doorgelont en mogen aanschouwen.

Geweldig. Wat een top cake!!

De cruel traction natuurlijk. Waarom?

Op schaal van 1 tot 10.

Burst: 10
Effectgrootte: 10
Effecthoogte: 10
Kleurencombi's: 10
Diversiteit: 10
Tempo: 10
Doorlont mogelijkheden: 10
Stabiliteit/compactheid: 10
WOW-feeling: 10
Prijs: 10

Eindcijfer: 10

niks op aan te merken dus

Golden box zena, enorm verrast door deze doorlontbox. had hem velen malen minder verwacht maar voor mij was dit de topper van de avond!

Back
Bovenaan